Rippz0r Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Elsk det eller hat det, men halloween er på trappene, og nå som jeg har vært så (u)heldig og blitt invitert til en ALL-COSTUME fest med den nye jobben føler jeg det er på tide å step it up fra ketchup i ansiktet eller et laken over huet Det jeg da lurer på, er om det finnes en norsk nettbutikk med et godt utvalg av forskjellige halloweenkostymer i voksenstørrelse? Og hvis det evt. ikke finnes noen norske, noen som har noen utenlandske nettbutikker å anbefale? Alle henvendelser tas imot med takk, ettersom festen er om knappe 2 uker Lenke til kommentar
neadii Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Syns det er mye kulere med en form for drakt eller noe, og så sminke i ansiktet enn å bruke drakt og maske. Skal på halloween-fest sjøl, litt usikker på hva jeg skal være. Lenke til kommentar
Rippz0r Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2008 Hehe ja den var fet den, men ser for meg det kan bli litt vanskelig å helle innpå øl i den, og prisen var jo også ganske stiv. Men er det virkelig ingen butikker som selger halloween kostymer? Skulle jo tro de kunne gjøre litt omsetning på slikt, hvis utvalget er bra nok. Lenke til kommentar
Ganjapiken Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Lekebutikker pleier vel å ha voksenstørrelser? Fun-Import Mange linker Endret 10. oktober 2008 av Ganjapiken Lenke til kommentar
Rippz0r Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Har funnet en helt sinnsykt rå side, vanvittig fete ting de selger her: Thehorrordome.com Eneste minuset her er frakten, jeg prøvde å bestille en drakt til 79$, og da kom frakten på 379$ :S Har kommet over en del andre sider også nå, men mtp. frakt og utvalg, så virker dette som en vinner: Halloweenexpress.com EDIT: Da ble det et kjøp av denne PS: Hvis dere skal bestille fra Halloweenexpress.com er det anbefalt å plassere en ordre før 15. oktober, pga. de setter opp alle ordre til PRIORITERT grunnet at pakken skal komme frem før 31. Oktober Endret 10. oktober 2008 av Rippz0r Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 den her er sjef Aaah, Donnie Darko er en av tidenes beste filmer. Kostymet der er waaaaay kooooolt. Men litt stiv pris da. Over 2000 for et kostyme blir litt mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå