Gå til innhold

Kjøp av Halloween kostyme

Rippz0r

Anbefalte innlegg

Elsk det eller hat det, men halloween er på trappene, og nå som jeg har vært så (u)heldig og blitt invitert til en ALL-COSTUME fest med den nye jobben føler jeg det er på tide å step it up fra ketchup i ansiktet eller et laken over huet :)

Det jeg da lurer på, er om det finnes en norsk nettbutikk med et godt utvalg av forskjellige halloweenkostymer i voksenstørrelse? Og hvis det evt. ikke finnes noen norske, noen som har noen utenlandske nettbutikker å anbefale?

Alle henvendelser tas imot med takk, ettersom festen er om knappe 2 uker :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe ja den var fet den, men ser for meg det kan bli litt vanskelig å helle innpå øl i den, og prisen var jo også ganske stiv. Men er det virkelig ingen butikker som selger halloween kostymer? Skulle jo tro de kunne gjøre litt omsetning på slikt, hvis utvalget er bra nok.

Lenke til kommentar

Har funnet en helt sinnsykt rå side, vanvittig fete ting de selger her:

Thehorrordome.com

Eneste minuset her er frakten, jeg prøvde å bestille en drakt til 79$, og da kom frakten på 379$ :S

Har kommet over en del andre sider også nå, men mtp. frakt og utvalg, så virker dette som en vinner:

Halloweenexpress.com

EDIT: Da ble det et kjøp av denne :D

PS: Hvis dere skal bestille fra Halloweenexpress.com er det anbefalt å plassere en ordre før 15. oktober, pga. de setter opp alle ordre til PRIORITERT grunnet at pakken skal komme frem før 31. Oktober :)

Endret av Rippz0r
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...