hvkk Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Hei eg skal kjøpe et nytt skjermkort. Og har då hørt at Sapphire Radeon HD 4870 er et godt kort. Men eg har også hørt at det blir varmt med stok kjøler og at den ofte byr på problemer. Så eg lurer på om det er noen som vet om en kjøler som passer på kortet. Hadde vert fint om noen viste noe. Som for eksempel at Zalman VF900-Cu passer. Mvh. Hvkk Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Kjøpte er acid 4870 til min bror og han har enda ingen problemer. Den maskinen har vært inne på lan med 35 grader i rommet. Men så er det et gjennomhullet cooler master 534 kabinett og da. Lenke til kommentar
hvkk Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2008 takker for raskt svar. Men eg vil då ha en annen kjøler på kortet noen som har noe og komme med og/eller erfaringer? Mvh. Hvkk Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Ingen problemer med min overklokkede HD 4870. Holder en tempratur på rundt 45 idle og maks 60 load noe som er veldig bra tempraturer! Nå har jeg riktignok en viftehack, men den bråker ikke noe særlig for det, selfølgelig ikke helt stille da . Endret 9. oktober 2008 av KnewtFan Lenke til kommentar
hvkk Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2008 takker for svar. men er det noen som har noen andre kjølere og komme med. synst ikke alltid at standarene er så fine. Vill heller ha ZAlman VF900-CU. Er det noen som vet om den passer. Hadde noen komt med avstanden mellom hullene til vifte feste på Hd 4870 hadde det vert fin så kan eg finne ut på Zalman VF900-Cu(Hadde vert fint om noen kunne ha komt med det også) Mvh Hvkk Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 takker for svar. men er det noen som har noen andre kjølere og komme med. synst ikke alltid at standarene er så fine. Vill heller ha ZAlman VF900-CU. Er det noen som vet om den passer. Hadde noen komt med avstanden mellom hullene til vifte feste på Hd 4870 hadde det vert fin så kan eg finne ut på Zalman VF900-Cu(Hadde vert fint om noen kunne ha komt med det også) Mvh Hvkk Synes DENNE ser bra ut uten at jeg kan si noe sikkert, men ser ikke ut til at den er kommet til Norge enda. Lenke til kommentar
hvkk Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2008 Takker for savr. Men tror ikke at eg går for en vifte løs kjøler. har det på kortet mit i dag og det blir fort varmt. Tror jeg heller prøver med Zalman VF900-CU. Den er jo ikke så dy og har nok et kort den passer på. Mvh Hvkk Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Her har du kjøleren du er på utkikk etter: http://www.netonnet.no/Images_Site/item_im...rge/l117616.jpg Fåes kjøpt på www.netonnet.no til 199,-! Leverer utrolig god ytelse, og du kan putte på hvilken som helst støysvak vifte du måtte ha liggende. Er selv støyfanatiker, og har denne kjøleren på vei i posten til mitt 4850. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Takker for savr. Men tror ikke at eg går for en vifte løs kjøler. har det på kortet mit i dag og det blir fort varmt. Tror jeg heller prøver med Zalman VF900-CU. Den er jo ikke så dy og har nok et kort den passer på. Mvh Hvkk Man skal kunne feste vifte på den da . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå