HåkonN Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Skal lage meg noen partyCD`er. Tenkte å gjøre om MP3`er til wav for å så smelte de sammen i en slags miks. Det betyr at jeg trenger et program som kan takle "store" wav-filer og med muligheten til å "smelte" de sammen... Noen gode forslag? Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Prøv Cool Edit Pro 2! Jeg bruker det og jeg vet det går! Mvh. Erik Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Cool Edit Pro 2 er faktisk et veldig bra alternativ! Hvis du bruker Win95/98/ME kan du hente ned en gratis versjon av ProTools, som heter noe så originalt som ProTools FREE. Eller du kan prøve Acid Xpress som egentlig er et program for loops, kanskje det kan brukes (den "store" versjonen takler iallefall det du vil). Ellers er det alltid Audacity. Helt gratis! Og skal takle multitracking! Har anbefalt det tidligere her, og det er visst ganske bra (selv har jeg ikke brukt det, har annen programvare som gjør det jeg vil)... Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Bruker du Cool Edit Pro 2 så trenger du ikke konvertere til wav:) Og du kan konvertere til mp3pro også.... (Jeg skal få han til å velge dette sånn at jeg vinner over moskus) Mvh. Erik Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Beklager, ebso86. CEP2 er et bra program, men skal du gjøre en skikkelig god jobb, trenger du et skikkelig godt verktøy, og det finner du her. Men det er jo for folk som har peiling... (og nå skal jeg slutte å være spydig) Og SoundForge er et veldig bra program, men ikke det jeg ville valgt til mixing av flere filer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå