Mr_Jelsa Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Hei igjen.. Nytt problem... Nå slår pc'en seg av og på igjen av og til mens jeg spiller forskjellige spill eller når jeg starter spillet... Noen som vet hva dette kan være? det er ikke fordi den er varm, fordi den holder 20 grader ca. hele veien. Endret 11. oktober 2008 av Mr_Jelsa Lenke til kommentar
GrusommeGabriel Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Prøv og oppdater grafikkdriver og instaler siste versjon av DX9 eller 10 alt ettersom Lenke til kommentar
Mr_Jelsa Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2008 Prøv og oppdater grafikkdriver og instaler siste versjon av DX9 eller 10 alt ettersom Takker.. Det løste seg nå... Lenke til kommentar
Mr_Jelsa Skrevet 6. november 2008 Forfatter Del Skrevet 6. november 2008 PC'en starter seg framdeles av og på selv om jeg har skifet strømforsyning... Kan det hjelpe å reinstalere windows for å få dette til å slutte? Det kan ikke vere varme på cpu, for den holder rundt 30-35 grader.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå