Oovz Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Er jeg bare litt sen, eller har ingen andre oppdaget 43.45 driverne på nvidias hjemmeside? Nye offisielle drivere ute nå ihvertfall. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Hvis du ser noen linjer lengre ned på siden: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=101802 Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 28. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2003 Søren, og jeg som liksom skuller være først og greier Lenke til kommentar
Nox Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Er det bare å installere rett over den gamle driveren, eller bør man fjerne den gamle driveren først? Hvis det er tilfellet, hvordan fjerner man alt? Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Er det bare å installere rett over den gamle driveren, eller bør man fjerne den gamle driveren først? Hvis det er tilfellet, hvordan fjerner man alt? Lurt å fjerne den gamle først ja. Gå inn på addremove programs eller hva det nå heter, de gamle driverne ligger der. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 går i enhetsbehandling å avinstalerer driveren.. eller man kan bruke detonator destroyer Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Synes det renner inn med Nvidia drivere nå jeg.. Er vel på tide å oppdatere fra de veldig gode 29.42 driverene.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå