katten444 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Har nettopp fått ein ny pc eg bestilte. Pcen består av: asus extreme rampage intel core 2 duo quad q550 To hardiska en på 500 gb og en på 1000 gb. sapphire radeon hd 4870 X2 Corsair 1000w hx ocz intel 1333 ddr3 mine So har eg såtte allt sammen sann som det skal være. Når eg starta opp lyse det opp og allt. Men skjermen forblir heilt svart. ingen ting sjer. Og cpu og south bridg led lyse ikkje. Ka kan være gale? Lenke til kommentar
Stefanus Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Sjekk at alt er tilkoblet riktig (strøm til skjermkort, p4 strømkontakt osv.) Hvis alt er riktig.. prøv å resette bios på hk'et før du starter igjen. Lenke til kommentar
katten444 Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2008 Ja men får ikkje til og resete den. kordan gjer eg det? Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Tror det er den jumperen ved siden av startknappen (Nederst i bildet). Les i bruksanvisningen til hovedkortet. Lenke til kommentar
katten444 Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Har prøvd og starta den i alle posisjonane:( Edit: Skal prøve igjen:) (det va ei stund sida) Endret 9. oktober 2008 av katten444 Lenke til kommentar
katten444 Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2008 Det funka ikkje:S Lenke til kommentar
katten444 Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2008 Såg litt rundt i manualen og kabinete. Det skal våre noken led som lyse får volten til ram cpu og brindgaen (skjermkorte?) Det som visser seg er at inagen av dei lyse. Ikkje ramen ikkje cpu og ikkje til skjermkorte. So lure på om det har noke med volten? Kan bli lir vanskli og sjekke når eg ikkje kjem in i biosen. Men kjem faktisk in på noke når det gjelde tweake it funksjonen... Lenke til kommentar
katten444 Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2008 Fikk det til;) Lenke til kommentar
Helstrøm Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Hva gjorde du? tror jeg har noen lunde samme problem. Har også svart skjerm på oppstart påå mitt asus p5q deluxe HK Lenke til kommentar
Manet Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Ja sitter her med et lignende problem! Har satt sammen pc og det skjer ingenting på skjermen når jeg setter den på. Vifter og LED går og lyser. Det går forresten ikke an å skru av maskinen ved å holde inn på-knappen heller.. Hva er symptomene for et ødelagt hovedkort? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå