Smork Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Jeg lurte på om noen kan en kode for å slette forskjell innhold i en mappe til en bestemt tid? Jeg har lyst å få mest ytelse ut av pcn min, men det vil jeg kunne gjøre på enklest mulig måte. Jeg vil da ha et .bat script som kjører en gang i uken (f.eks. hver Onsdag) som sletter alt innhold i C:/Windows/Prefetch. Noen som har en kode til meg? Lenke til kommentar
Alexen Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Det er vel bare å lage et enkelt batscript.. del c:\windows\prefetch\*.* (ikke testet) deretter putte denne i task scheduler/Planlagte oppgaver Lenke til kommentar
Alexen Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Menneh.. er det egentlig en god ide å gjøre dette? http://www.edbott.com/weblog/archives/000743.html - En artikkel som sier det motsatte En annen ting er vel at viss du kjører vista ser jeg for meg at dette blir vanskeligere, tipper uac'en tilter. Lenke til kommentar
Hans_Henrik Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 (endret) at 10:30 /every: M,T,W,Th,F,S,Su C:\DelPrefetch.bat echo erase C:\windows\Prefetch>>C:\DelPrefetch.bat echo done... M=mandag T=tirsdag W=onsdag Th=torsdag F=fredag S=lørdag Su=søndag lagre det som en bat-fil og kjør det 1 gang, så vill det være på for alltid... (eller till det er deleta fra at-listen... cmd >> at [nå får du alle oppgaver, og opgave-ID] >> at /delete ID [for og fjerne en oppgave] Endret 11. oktober 2008 av Hans_Henrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå