Yavel Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) hei, for å forklare hvorfor dette kommer opp så kan jeg vel ta det fra begynnelsen. var nylig i Spania der jeg traff en nydelig jente, vi snakket om det meste, og så kom pikk stien min plutselig opp som et tema. dette førte da til en konklusjon fra hennes side, om at alt hår unntatt det du har på hode(ja det man tenker med/det med ører på). det jeg da lurer på hadde det vært smart av meg og fjerne alt dette, hvordan ville andre jenter reagere og noen tips til og ikke skade juvelene under intim barbering. noen jenter som har synspunkt om kjønnshår. Endret 9. oktober 2008 av yavel Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Du forlate aldri hva hun mente, men tipper hun ikke likte hår på kroppen untatt på hodet? Tror nok jeg aldri hadde fjernet håret på brystkassa, under armene eller på beina, men ellers så liker de fleste jenter at det er trimmet eller barbert nedentil. Trenger du å barbere vekk håret på ballene med en høvel? Så nøye er det vel ikke, bare bruk barbermaskinen og trim de ned. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2008 ja det var bare det at ho mente hår var ekkelt. ja derfor jeg tenkte om noen hadde noen tips pga kniver der nede er skrekken + vil ikke ta skjegget får så dra barber maskinen ned i buksa en tur. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 I følge ein undersøkelse og VG-artikkel føretrakk 9/10 damer/jenter at det var barbert. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Jeg synes barbermaskinen er mye værre enn høvel. Jeg synes det lugger som faen. Du er god hvis du klarer å kutte deg med høvel. Jeg fatter ikke hva alle er så redde for der. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Jeg synes barbermaskinen er mye værre enn høvel. Jeg synes det lugger som faen. Du er god hvis du klarer å kutte deg med høvel. Jeg fatter ikke hva alle er så redde for der. Jepp, sjansen er liten for at du klarer å kastrere og omskjære deg med en barberhøvel uten å gå seriøst inn for det. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Haha.. Jeg vil gjerne se du demonstrerer omskjæring med barberhøvel Lenke til kommentar
xersess Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 I følge ein undersøkelse og VG-artikkel føretrakk 9/10 damer/jenter at det var barbert. Stussing er ein ting og nok så normalt, men her snakker vi om glattbarbering. Etter min meining lite maskulint og kult. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Har vel kanskje noe med alder å gjøre og, er du i 15/16-års alderen kan du liksom ikke barbere deg fordi da ser det ut som du ikke har kommet i puberteten osv. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Og etter min mening så gjør det deg ikke noe mindre maskulin eller kul. De jeg jentene som jeg har diskutert det med har foretrukket minst mulig hår. Lenke til kommentar
valentino Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Har prøvd høvel, noe som ikke ga ønsket resultat for min del... klør noe sinnsykt når det vokser ut igjen. Har nylig testet hårfjerningskrem og resultatet blir bedre samtidig som det nesten ikke klør når det vokser ut igjen. Helt hårløst har jeg ikke gått inn for bare så det er sagt. Menn skal ha hår etter min mening. Endret 9. oktober 2008 av valentino Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Synes det er best barbert/stusset. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=587136 denne er kanskje grei å se på? litt overtall av gutter som har stemt, men. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Menn skal ha hår etter min mening. Synd det ikke er DU som skal sutte på tissen din. Få det vekk. Lenke til kommentar
valentino Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 hehe.. autofellatio er ikke min ting så du har helt rett. Klarer ikke ta bort alt, ville følt meg som en prepubertal liten jypling hårløs. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Jo mindre skog, jo bedre. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Har vel kanskje noe med alder å gjøre og, er du i 15/16-års alderen kan du liksom ikke barbere deg fordi da ser det ut som du ikke har kommet i puberteten osv. Når du er 13-14 kanskje, men 15-16? Lenke til kommentar
athorb Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Jeg føler at hvis (tydeligvis) nesten alle damer foretrekker lite/null hår, har det lite å si hvor maskulin jeg selv synes det ser ut. Ellers kan jeg quote Frohman, godt sagt. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 I følge ein undersøkelse og VG-artikkel føretrakk 9/10 damer/jenter at det var barbert. Stussing er ein ting og nok så normalt, men her snakker vi om glattbarbering. Etter min meining lite maskulint og kult. Tja, spørs om du har tenkt å imponere gutta i dusjen eller jentene i senga det. It's up to you. 1 Lenke til kommentar
Seth_pua Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Tja, spørs om du har tenkt å imponere gutta i dusjen eller jentene i senga det. It's up to you. HAHA! Bra sagt. Av de damene jeg har diskutert dette med er det ganske klart. Jo mindre, jo bedre. Personlig liker jeg ikke hår i maten, og går ut fra at de fleste jenter mener det samme Og om det er maskulint eller ikke, er bare noe du selv bestemmer deg for. Det og være helt uten hår har ingen innvirkning på din maskulitet, det er kun din holdning som har det. With love Seth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg