Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

kjønnshår på gutter

Yavel

Anbefalte innlegg

hei, for å forklare hvorfor dette kommer opp så kan jeg vel ta det fra begynnelsen.

var nylig i Spania der jeg traff en nydelig jente, vi snakket om det meste, og så kom pikk stien min plutselig opp som et tema. dette førte da til en konklusjon fra hennes side, om at alt hår unntatt det du har på hode(ja det man tenker med/det med ører på). det jeg da lurer på hadde det vært smart av meg og fjerne alt dette, hvordan ville andre jenter reagere og noen tips til og ikke skade juvelene under intim barbering.

noen jenter som har synspunkt om kjønnshår.

Endret av yavel
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du forlate aldri hva hun mente, men tipper hun ikke likte hår på kroppen untatt på hodet?

Tror nok jeg aldri hadde fjernet håret på brystkassa, under armene eller på beina, men ellers så liker de fleste jenter at det er trimmet eller barbert nedentil.

Trenger du å barbere vekk håret på ballene med en høvel? Så nøye er det vel ikke, bare bruk barbermaskinen og trim de ned.

Lenke til kommentar
Jeg synes barbermaskinen er mye værre enn høvel. Jeg synes det lugger som faen.

Du er god hvis du klarer å kutte deg med høvel. Jeg fatter ikke hva alle er så redde for der.

Jepp, sjansen er liten for at du klarer å kastrere og omskjære deg med en barberhøvel uten å gå seriøst inn for det.

Lenke til kommentar

Har prøvd høvel, noe som ikke ga ønsket resultat for min del... klør noe sinnsykt når det vokser ut igjen. Har nylig testet hårfjerningskrem og resultatet blir bedre samtidig som det nesten ikke klør når det vokser ut igjen. Helt hårløst har jeg ikke gått inn for bare så det er sagt. Menn skal ha hår etter min mening.

Endret av valentino
Lenke til kommentar
I følge ein undersøkelse og VG-artikkel føretrakk 9/10 damer/jenter at det var barbert.

Stussing er ein ting og nok så normalt, men her snakker vi om glattbarbering. Etter min meining lite maskulint og kult. :)

Tja, spørs om du har tenkt å imponere gutta i dusjen eller jentene i senga det. It's up to you.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Tja, spørs om du har tenkt å imponere gutta i dusjen eller jentene i senga det. It's up to you.

HAHA! Bra sagt.

Av de damene jeg har diskutert dette med er det ganske klart. Jo mindre, jo bedre. Personlig liker jeg ikke hår i maten, og går ut fra at de fleste jenter mener det samme ;)

Og om det er maskulint eller ikke, er bare noe du selv bestemmer deg for. Det og være helt uten hår har ingen innvirkning på din maskulitet, det er kun din holdning som har det.

With love

Seth

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...