Gå til innhold

Warhammer Online: Når skal gamer.no skrive noko om WAR?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mene...hva er vitsen? Omtale av WAR blir gjort bedre andre steder...

Jeg har nå tatt dette til meg og er enig blitt. For tyngre titler og store spill har man nok av andre plasser og se etter anmeldelser-man har jo tross alt hele verden bare få tastetrykk unna ;)

Gamer.no har tid og råd til å dra til Los Angeles å snakke med Blizzard-WoW sjefen, les siste artikkel.Eller var det kanskje en som dro bort på frivillig basis ?

Nå begynner heksejakten din ærlig talt å bli latterlig. Blizzcon er en av årets viktigste spillmesser, dette har ingenting med World of Warcraft kontra Warhammer Online å gjøre.

Gamer.no har tid og råd til å dra til Los Angeles å snakke med Blizzard-WoW sjefen, les siste artikkel.Eller var det kanskje en som dro bort på frivillig basis ?

:!:

That made my day, thank you!

begynte å flire litt av det jeg også. er det mulig.... bulletus, du står igjen alene her, å tide å gi seg kansje? hva skulle dette bevise?

Endret av Christeven
begynte å flire litt av det jeg også. er det mulig.... bulletus, du står igjen alene her, å tide å gi seg kansje? hva skulle dette bevise?

Ja føler meg ekstremt alene nå ! Ok da, får mene det samme som dere så vi kan leke igjen !

om du vil fortsette å drite deg ut så ikke la meg stoppe deg, få høre litt mer om hvordan gamer.no er wow fanboys og konspirerer med blizzard om å undertrykke war. siden du tydligvis mener det er begått et kjempebrudd på demokratietet og ytringsfrihetens grunnvoller her. siden de ikke har en war omtale.

om du vil fortsette å drite deg ut så ikke la meg stoppe deg, få høre litt mer om hvordan gamer.no er wow fanboys og konspirerer med blizzard om å undertrykke war. siden du tydligvis mener det er begått et kjempebrudd på demokratietet og ytringsfrihetens grunnvoller her. siden de ikke har en war omtale.

Her det vel heller du som driter deg loddrett ut, ingen som har nevnt noe om fanboyz og undertrykkelse.Men slike folk som deg som tilegner folk ting de ikke har sagt, bør en vel egentlig rapportere for hersketeknikk.

Tittelen på denne tråden er " Når skal gamer.no skrive noko om WAR?" - Ikke nødvendigvis en annmeldelse, men det ser ut som Gamer.no bevisst styrer unna spillet noe som er synd og som jeg tidligere har tatt til etterretning.

I kronologisk rekkefølge. mangler ikke på innspill. vet ikke med deg, men man må ikke direkte si noe rett ut, man gjør ofte synet sitt ganske klart ved hinting og sarkasme. Får ikke du intrykket av at personen jeg quotet (deg) har en ide om at gamer.no er spesielt begeistert for wow og ikke er spesielt inntereserte i andre mmo på grunn av det?

.....

Men de spiller vel WoW alle sammen .

Snart kommer WOTLK , da får vi vel igjen en slik feiende anmeldelse ?

http://www.gamer.no/artikler/world_of_warcraft/13504/4

....

Alle deres argumenter faller på steingrunn HVIS WOTLK får en anmeldelse, så får vi se da, anmelder de wotlk, så er det jo på grensen til hykleri.

...

Kanskje Gamer.no begynner å helle mer mot VG sin vinkling ? Konsollspill for alle penga og kjedelige artikler om alle mulige drittspill på konsoll ?

Så har vi jo gullkornet til slutt som alene beviser min påstand.

tillogmed i samme post som du sier du ikke gjør det skriver du dette, er ikke dette synsing og konspirasjons teorier så vet ikke jeg hva som er.

....

Tittelen på denne tråden er " Når skal gamer.no skrive noko om WAR?" - Ikke nødvendigvis en annmeldelse, men det ser ut som Gamer.no bevisst styrer unna spillet noe som er synd og som jeg tidligere har tatt til etterretning.

Endret av Christeven
Ikke en eneste artikkel om ferdig produkt - det er det er sakens kjerne og trådstarters essens.

Kan det være fordi de har hatt mangel på folk som anmelder MMO's? De har jo akkurat søkt etter flere, ta deg en bolle og vent, det hele er ikke en konspirasjon av Blizzard og Gamer.no.

Ikke en eneste artikkel om ferdig produkt - det er det er sakens kjerne og trådstarters essens.

Kan det være fordi de har hatt mangel på folk som anmelder MMO's? De har jo akkurat søkt etter flere, ta deg en bolle og vent, det hele er ikke en konspirasjon av Blizzard og Gamer.no.

Enda en fyr som ikke leser postene ordentlig,,,,,

• 3 uker senere...

Nå begynner heksejakten din ærlig talt å bli latterlig. Blizzcon er en av årets viktigste spillmesser, dette har ingenting med World of Warcraft kontra Warhammer Online å gjøre.

så har dere ansatt en mmorpg tester, eller skriver dere bare om WoW når det gjelder mmorpg?! så at dere hadde en lang fin artikel om Wrath of the lich king.

så da regner jeg med at dere har en artikel om AoC, WAR og andre spill i den sjangeren også i nær fremtid?!

Endret av MysticoN

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...