Gå til innhold

Hvem gruer\ergrer seg til japsespillene for 360?

Anbefalte innlegg

Det kommer for mange dårlige spill...

Gears of War 2, Fable 2, Fallout 3, Left 4 Dead, Resident Evil 5, Red Alert 3, Call of Duty 5, Mirrors Edge, Dead Space, Final Fantasy XIII, Saints Row 2, Far Cry 2, The Last Remnant, Legendary, Lord of the Rings: Conquest, EndWar, Mortal Kombat vs DC Universe, Tekken 6, Banjo-Kazooie: Nuts and Bolts, Pro Evolution Soccer 2009, Star Ocean, Tomb Raider: Underworld, Prince of Persia.

Der har du 24 garantert knallgode spill. Minst 20 av dem kommer innen de neste tre månedene. Hvordan kan du så si at det er for mange dårlige spill for tiden i forhold til gode? Selv synes jeg til og med de "dårligere" som Spiderman 3, Dark Sector og Ridge Racer 6 er morsomt og spille.

Og er det ikke det som teller? Opplevelsen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha, for noe meningsløst å klage på. Synes det er digg selv at disse kommer på X360, selv kommer jeg til å kjøpe den versjonen som er "best".

Ved at en så stor andel av spill blir multiplattform er bare bra, det vil si at mer smale spill får en større kundemasse tilgjengelig, noe også kan og forhåpentligvis vil tilsi at mer smale spill selger bedre, og da dermed får livets rett. Noe som forhåpentligvis vil si at man ikke kun ser generiske shooters bli sluppet, men også mer ambisiøse prosjekt.

Utviklingskostnadene for denne generasjons spill er adskillig høyere enn hva den har vært i de forrige generasjonene (med til dels unntak av Wii) , og dette er i hovedsak grunn i dagens krav til grafikk. Derfor ser også de fleste utviklerne seg nødt til å slippe på flere plattformer for å maksimere sitt marked.

Lenke til kommentar
Det kommer for mange dårlige spill...

Gears of War 2, Fable 2, Fallout 3, Left 4 Dead, Resident Evil 5, Red Alert 3, Call of Duty 5, Mirrors Edge, Dead Space, Final Fantasy XIII, Saints Row 2, Far Cry 2, The Last Remnant, Legendary, Lord of the Rings: Conquest, EndWar, Mortal Kombat vs DC Universe, Tekken 6, Banjo-Kazooie: Nuts and Bolts, Pro Evolution Soccer 2009, Star Ocean, Tomb Raider: Underworld, Prince of Persia.

Der har du 24 garantert knallgode spill. Minst 20 av dem kommer innen de neste tre månedene. Hvordan kan du så si at det er for mange dårlige spill for tiden i forhold til gode? Selv synes jeg til og med de "dårligere" som Spiderman 3, Dark Sector og Ridge Racer 6 er morsomt og spille.

Og er det ikke det som teller? Opplevelsen?

vel Fallout3, call of duty5 og kanskje farcry2 skal spilles her men resten det du nevner er søppel for meg. (fin diskusjon, forresten :) )

Lenke til kommentar
Kanskje jeg skal starte en tråd om hvor unyttig en Gulrotskreller er for meg, og at det finnes for mange av dem i verden. Jeg liker jo tross alt verken å bruke dem eller å spise gulrøtter.

selv om du syns at de fleste xbox360 spilla er bra så finnes det folk som er litt mere selektive og kanskje velger ut litt færre.

Selv hadde jeg xbox1 gjennom hele perioden og de siste 2 åra av levetida til den så var jeg rett og slett skuffet av både grafikk og gameplay på 9 av 10 spill.

Hadde også commodore64 og der var de fleste spilla bra (ihvertfall i forhold til hvor gammel man var da :) )

det skal sies at jeg har prøvd 99 knights og det kanskje ikke rettferdiggjør japsespill, men det er jo slik disse spillene er bygd opp. utrolig at slikt selger! (damefotball er bedre, nei glem det)

og Lakus: gulrøtter er godt.

Endret av audi_a8
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...