Gå til innhold

Hvem gruer\ergrer seg til japsespillene for 360?

Anbefalte innlegg

quote fra idg.no

"Japanerne kommer

Microsoft melder også at 360-eierne har en rekke andre spill i vente. Spesielt interessant er det kanskje at en rekke japanske spillprodusenter nå ser ut til å satse tyngre på den amerikanske konsollen. Japanske utviklere er kjent for å foretrekke å jobbe spill til japanske konsoller og det japanske markedet.

Med The Last Remnant fra Square Enix, Ninenty-Nine Nights II fra Q Entertainment, Resident Evil 5 fra Capcom, Star Ocean: The Last Hope fra Square Enix, og ikke minst Tekken 6, er det mye som tyder på at mangelen på støtte fra japanske utviklere snart er en saga blott. I tillegg kommer så klart Final Fantasy XIII, som skal være i salg i det den store høstoppdateringen kommer."

Hvorfor kan ikke disse spillene være kun for playstation folket? Eller at disse blir sonelåst for kun det japanske markedet.

360'en er vel nok plaget med kvantitet framfor kvalitet, dette blir kun å forverre situasjonen for 360'en gode rykte som seriøs spillmaskin!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er vel bare å ikke kjøpe spillene, på samme måte som jeg ikke kjøper all dritten til Wii, men kjøper de spillene jeg synes er god.

Det at FF kommer til 360 er bare populært, kommer kanskje til å kjøpe 360 pga dette, fordi det var et av de få spillene jeg likte til PS3, men den er for dyr og alt for få spill jeg liker.

Lenke til kommentar
"Japse" er et veldig negativt ladet ord om japanere, som feks svarting om en mørkhudet. Jeg ville ikke brukt det ordet.

Japse er ikke negativt ladet. "Guling" derimot...

Ang. topic så er det ikke noe problem at det kommer så mange japanske spill til 360en. Er (som sagt før i tråden) ikke nødvendig å kjøpe spillene. Det gjør bare at 360 får et bredere spillbibliotek som appellerer til flere mennesker.

Lenke til kommentar

Syns det er heilt flott eg at 360`en får god støtte fra japanske utviklere, ser jo ikkje noe vondt i det egentlig.

Snakker vi eom ein seriøst spillemaskin, bør den kunne skilte med spill fra de fleste populære sjangrer i det minste.

Lenke til kommentar
Hvorfor kan ikke disse spillene være kun for playstation folket? Eller at disse blir sonelåst for kun det japanske markedet.

Hvorfor kan ikke du bare ikke kjøpe dem og dermed ikke å klage?

360'en er vel nok plaget med kvantitet framfor kvalitet, dette blir kun å forverre situasjonen for 360'en gode rykte som seriøs spillmaskin!

Jeg klarer med dette dessverre ikke å ta deg seriøs, beklager, jeg forsøkte.

En seriøs spillmaskin som du kaller det, har et spillbibliotek som dekker de flestes behov. Ikke bare dine ;)

Lenke til kommentar
quote fra idg.no

"Japanerne kommer

Microsoft melder også at 360-eierne har en rekke andre spill i vente. Spesielt interessant er det kanskje at en rekke japanske spillprodusenter nå ser ut til å satse tyngre på den amerikanske konsollen. Japanske utviklere er kjent for å foretrekke å jobbe spill til japanske konsoller og det japanske markedet.

Med The Last Remnant fra Square Enix, Ninenty-Nine Nights II fra Q Entertainment, Resident Evil 5 fra Capcom, Star Ocean: The Last Hope fra Square Enix, og ikke minst Tekken 6, er det mye som tyder på at mangelen på støtte fra japanske utviklere snart er en saga blott. I tillegg kommer så klart Final Fantasy XIII, som skal være i salg i det den store høstoppdateringen kommer."

Vel.. Er det ikke bare til å la være å kjøpe spillene, om du ikke liker dem. Personlig, så kan jeg ikke fordra disse spillene (Og velger derfor å la være å kjøpe dem). Men jeg synest det er TOPP at andre folk, som evt. Interesserer seg for denne type spill, kan finne gleden i å ha et større spekter av spill å velge mellom.

Lenke til kommentar
Uff da. Kommer det flere spill? Nei, dette hørtes ille ut dere.

problemet er at det er for mange dårlige spill! 8 av 10 mener jeg.

Det er et subjektivt synspunkt. Jeg personlig er fan av militær-rettede krigspill/skytespill. Men jeg forstår, og aksepterer at andre finner disse spillene lite appelerende, på lik linje som at jeg ikke liker deres spill. Smak og behag, vettu.

Lenke til kommentar

Du synes jo tydeligvis at Resident Evil er dårlig, Final Fantasy er dårlig, Tekken er dårlig osv. Der har du nok et par titalls millioner stemmer som roper unisont GTFO mot deg ^^,

Bare fordi du ikke liker spill betyr ikke at de ikke blir likt av andre. Selv er jeg stor fan av overstående titler og mange andre "japsespill". Skjønner ikke hva som får deg til å tro at alle har din smak?

Lenke til kommentar
problemet er at det er for mange dårlige spill! 8 av 10 mener jeg.

Så du savner gode spill, er det det du vil frem til? Det nemlig noe annet enn at det er for mange dårlige, de kan du bare la være å kjøpe.

Endret av -drugiS-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...