edmjohan Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 hei. Vurderer ny råtass monitor til gaming. har sjekka det meste 21-22' av monitorer på markedet. Sony sin F520 kommer klart best ut i form av teksniske spesifikasjoner(unntatt fw900). Er monitoren verdt pengene(ca13000)? Vurderer å kjøpe fra utlandet. Har noen erfaringer med kjøp fra utlandet? må spille mer mer mer Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Jeg ville foreslått Eizo Den har jeg tenkt å kjøpe meg og har bare hørt positive erfaringer me den. Den koster rundt 8000 kr 21" 2048*1526 i 80 hz som skulle dekke mer en nok for en spill entusiast som meg Jeg skal bygge ny maskin snart og med Radeon 9800 pro og denne mega skjermen blir det sus :smile: Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Eizo eller Sony er et fett. Jeg har jobbet med skjermer i 15år og de skjermene er omtrent like gode. Det kan vel være fordi de bruker Sony billedrør begge to. Sitter selv på 2 stk. 21" Sun skjermer bygd på Sony billedrør, og det finnes ikke bedre skjermer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå