Larssa Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 hallo jeg og en kamerat skal prøve å lage lan på 2dataer.... vi har begge nettverkskort men lurer på hva mere vi trenger...??? Takker får alle svar! Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Krysset kabel hvis det skal kobles direkte mellom dere Ikke krysset hvis dere går via hub, switch, ruter.. Lenke til kommentar
steinih Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 ja en krysset nettverkskabel type tp cat5. ev kunne dere kanskje hatt en svitsj da hvis dere skal være flere enn 2. /steinih Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Kryssa Tp er nok det som må til her ja! Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Kryssa Tp er nok det som må til her ja! Ja tror vi har fått det med oss nå. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Ja... kan vel bruke en kryssa tp. Går fint med vanlig nettverksledning Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Ja... kan vel bruke en kryssa tp. Går fint med vanlig nettverksledning Gjør nok ikke det om du ikke har et mellomledd som switch eller hub Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Bare for å være en dust skal jeg gjenta det alle har svart: Krysset kabel! Lenke til kommentar
BigWhig Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Kan vel komme med det nest mest opplagte, nemlig noen gode spill. Operation Flashpoint co-operative er gøy når en er 2 stk. Vanskelig, men absolutt artig. Last ned ekstra coop-levels, veldig få som følger med. Warcraft III er også meget bra. Regner med at du allerede har spillene under kontroll, så jeg gidder ikke å nevne flere. Så må du huske cola + min favoritt: sprømix, å ellers så mye snop som du har peng til. Regner også med at du har fått med det "krysset TP-kabel"........ Lykke til! Lenke til kommentar
sinmate Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 ja en krysset nettverkskabel type tp cat5. ev kunne dere kanskje hatt en svitsj da hvis dere skal være flere enn 2. /steinih hehe.... svitsj ja... den var fin.... Lenke til kommentar
nord Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 hehe, jeg og larssa fixer lanet så straks vi gidder bare pøs på med mp spill råd! Lenke til kommentar
slash Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 hallo jeg og en kamerat skal prøve å lage lan på 2dataer.... vi har begge nettverkskort men lurer på hva mere vi trenger...??? Takker får alle svar! tastatur og mus er veldig viktig. det samme er skjerm, skjermkort, lydkort og headsett. i tillegg er det sånne opplagte ting som kabler av forskjellig art. og hvis dere røyker er det viktig å hamstre inn nok, slik at en ikke går tom midt på natten og det er 8 timer til nærmeste butikk åpner. og i tilfelle dere ikke har forstått det ennå: KRYSSET TP! hail carmack, peace out! Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Jeg vet det også. Dere må ha en krysset kabel Lenke til kommentar
ponke Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Oh, oh, oh... Krysset TP? ;P Ok, slå meg da! Det er ikke så ofte jeg poster off-topic/useriøst... Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
Erad Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Øyh.. må ikke glemme en krysset kabel da! Generals og starcraft er ganske morsomt når man er to i lan å jah.. åsså en krysset kabel.. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 HUSKELAPP *Kryssa TP kabel. Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Tror han har fått det med seg nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg