Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Nokian Hakka R bestilt!

anaconda

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Jeg har prøvd RSi, og regner med at R er enda bedre, siden de er nyere. Du blir sikkert fornøyd. Kona var veldig skeptisk da vi byttet til piggfritt for 10 år siden. Jeg hadde det først på en firmabil, og da vi byttet privatbil, ble piggfritt det naturlige valget. Har ikke hørt klager, hun ble fort vant til manglende piggstøy.

Lenke til kommentar

Har en lang bakke opp til jobb. Den bruker å være veldig glatt på vinteren. Klarer sikkert å komme meg opp. Men ned? Nederste del er ganske bratt. Hvordan går det når jeg skal ned denne bakken med piggfrie dekk? Når jeg bremser med piggdekk klarer jeg ikke å stoppe før jeg kommer helt ned...

Jeg kjører Nokian Hakka 4, de har jeg kjørt 2 sesonger nå, og veldig mye på asfalt. Har hørt at piggdekk blir dårlige etter mye asfaltkjøring.

Hvordan er dekkene på asfalt og våt asfalt? Slik sto det i en annonse: Suverene egenskaper på snø/is. Mindre gode egenskaper på asfalt.

Lenke til kommentar
Hvordan er dekkene på asfalt og våt asfalt? Slik sto det i en annonse: Suverene egenskaper på snø/is. Mindre gode egenskaper på asfalt.

Asfalt generelt var/er jo RSi dekkenes store svakhet, men ifølge en jeg kjenner som driver dekkbutikk så er det nye R dekket vesentlig forbedret på dette området iforhold til RSi dekket. Jeg har kjørt endel på RSi, men har ikke prøvd R enda.

Endret av erasmussen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...