Agrostar Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Har i mangen år vore plaga av muskelsmertar. Kjem oftast når eg sit i bil eller på skulen, da får eg ildt i beina og prøver andre posisjonar for å få det bedre. Det fungerar midlertidig for etter litt blir det ildt igjen og eg prøver ein ny posisjon. Har og litt problem med at det gjer ildt i ryggen hvis eg ikkje heilt passar på korleis eg sit eller står, det gjer seg som vanleg hvis eg gjer noko anna eller sit rett. Så har eg problem med at når eg køyrer bil så kan ikkje høgre armen henge fritt i lufta og hånda halde midt på sida av rattet. Hvis eg gjer det så får eg ildt i heile armen, det går bra hvis eg held nede på rattet og lar albogen kvile på beinet eller noko. Så når eg sit på skulen og berre tar i blyanten og skal til å skrive noko, så får eg ildt i armen da og. Reknar med det er cenebetennelse. Får det nokon gonger når eg sit på datan og. Og i den siste månaden så har eg hatt hovepine av og til. Det kan komme når som helst, sit på skulen så kan alt vere fint og så blir det ildt og eg blir kvalm. Heime var eg med å tok ned ein gjering, var med i 2 timar før eg plutseleg fekk hovepine og blei kvalm. Av og til når eg sit på datan så kjem det og, men det er sjeldant. Når det begynnar å bli kveld så får eg og hovepine og kvalme nokon gonger. Når det kjem på dagen så går det kanskje ein liten time så er eg bra igjen, men om det kjem på kvelden så er eg dårleg heilt til eg legg meg. Om nokon kan hjelpe meg eller kanskje gje ein forklaring på nokon av problema, så takk. Kan vel og legge til at eg er nærsynt og begynte med briller i sommar, og så har eg tinnituss. Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Det med hodepine og kvalmhet kan ha en faktor med at synet ditt ikke er som det skal, men siden du har begynt med briller, og mest sannsynlig er synet ditt bedret vil jeg tro det ikke er en direkte årsak. Men det med at du føler deg kvalm og får lett hodepine, kan være blant annet migrene, eller rett og slett dårlig spisevaner. Ellers har jeg vel ikke noe annet å si enn at du bør dra til legen og sjekke hva som kan være årsaken til dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå