Levangos Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Jeg har akkurat kjøpt meg en Multicom Kunshan Z97 og var strålende glad med den helt til jeg fann ut, at jeg ikke finner driver til de Trådløse nettverkskortet på XP. Så lurer derfor på om noen har denne datamaskinen me XP og driveren?! Endret 9. oktober 2008 av Levangos Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Jeg har akkurat kjøpt meg en Multicom Kunshan Z97 og var strålende glad med den helt til jeg fann ut, at jeg ikke finner driver til de Trådløse nettverkskortet på XP.Så lurer derfor på om noen har denne datamaskinen me XP og driveren?! ligger xp driver inne på driver cd-en som fulgte med:*) Lenke til kommentar
Finholt Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Hei, vurderer denne selv, hvordan er støynivået på denne? Tenker både ved belastning som spill, ved vanlig skrivebordsbruk som skriving, surfing, bilder/musikk, epost og evt ved filmavspilling, Endret 13. oktober 2008 av Finholt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå