Gå til innhold

Warhammer Online: scenarios og RvR action-bilder only, kommenter gjerne bildene


Anbefalte innlegg

  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
fant dette scenario bilde.. damn her blir destrucion eid.

 

 

celerasm030tc2ua8.jpg

 

 

nesten 2mil skade på han ene.

 

kan BW gjøre så stor skade eller er det noen som har tuklet med bilde?!

 

Hoho, de tallene tror jeg ingenting på :p De stemmer ikke overens med de andre tallene heller. Tror ikke du får 2 millioner hp om du legger sammen hvor mange ganger motstanderlaget døde. (Destro som synes på lista) døde til sammen 67 ganger, og hvis vi sier at gjennomsnittsHP er 6000 blir det 402000, et godt stykke fra over 4 000 000, som Order gjorde til sammen...

 

Her er for øvrig et annet SC-bilde. Ikke bry dere om at Destro vant; Engineer power! :p

post-114048-1231271625_thumb.jpg

Endret av Emoel
Lenke til kommentar

Emoel: har du møtt meg ingame? Draci SH? spiller på destruction da, men vi er i samme tier. 

 

Ser at du har 3 guildmembers av meg på dette bilde, Abo, Krille og Charion.

 

Edit: og ja, mye rart på det scenario bildet. Det litt rart at ingen av de 11 BW har en eneste KB.

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar

Lassaron-jon, hvilket bilde mener du?

 

MysticoN, klart jeg har møtt deg :D Tror vi har hatt et par dueller, til og med. Krille husker jeg også godt :) Ser flere av mine guildies på dine bilder, Pommi, Firetribe, Vexxe. Athea er en fin fyr ja, han er en av allianselederne våre, god RvR-organisator.

Lenke til kommentar
Lassaron-jon, hvilket bilde mener du?

 

MysticoN, klart jeg har møtt deg :D Tror vi har hatt et par dueller, til og med. Krille husker jeg også godt :) Ser flere av mine guildies på dine bilder, Pommi, Firetribe, Vexxe. Athea er en fin fyr ja, han er en av allianselederne våre, god RvR-organisator.

 

kan ikke si at jeg husker deg:/ men skal se om jeg finner deg neste gang jeg spiller:) Min erkefiende er Flaming, han har jeg lite å stille opp med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...