karakas Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Skal utvide TV-Serveren min, og har i dag 1 stk Digital Everywhere FloppyDTV-T/CI, Internal, Firewire, DVB-T receiver. Men skal nå utvide til 3 kort. Er det nok å kjøpe 2 stk Digital Everywhere FloppyDTV, Extension KIT, eller må jeg kjøpe to stk Digital Everywhere FloppyDTV-T/CI, Internal, Firewire, DVB-T receiver Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Extension Kit er berre for å kunne ha dei interne korta i diskmounten istadenfor å bruke kortplasser bak. Dog er bildet på det vanlige kortet den gamle versjonen med extension kitet påmontert Om ein følger linkene som ligger hjå komplett står det på produsentens sider at denne modellen er utgått og erstatta av denne: http://www.digital-everywhere.com/en/alcms...?sid=1223481272 Lenke til kommentar
karakas Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2008 Den er med andre ord totalt unødvendig da FloppyDTV kommer med det som skal til for å ha den i 2.5". Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Nei det gjer den ikkje lengre. Det var den gamle versjonen som hadde utstyret for å gå inn i 2.5" den nye er berre det "reine" kortet utan rammer, og så selger dei ramma utenom som extension kittet. Lenke til kommentar
karakas Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2008 Da anbefaler jeg isåfall å handle hos Komplett da de ihvertfall fortsatt selger den gamle typen. Forøvrig bemerkelsesverdig at de både splitter opp pakken og øker prisen. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Eg ville ha dobbeltsjekka at det virkeleg er den gamle typen som komplett selger og ikkje at det er berre ein som har vore litt lat hjå komplett. Lenke til kommentar
karakas Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2008 Jeg fikk ihvertfall den gamle typen i posten i går.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå