hakongram Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Har opplevd litt svingende hastigheter fra usenet de siste 2 ukene. Bruker giganews sine servere og har en 5 mbit linje fra NGT. Problemet er at hastigheten svinger veldig fra max som jeg har satt til 550 kB/s til ca 150-200 kB/s. Tidligere har hastigheten ligget stabilt på nenvte max hastighet. Er koblet gjennom port 563 med ssl encryption. Noen andre som har opplevd det samme ? Lenke til kommentar
nems Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Vel, jeg har NGT adsl2+ (kjører på 15mb ned tror jeg) og giganews. Grabit er confa til å bruke den europeiske giganews serveren , men jeg har ikke ssh aktivert. Har ingen problemer med speed, max av linja mi som vanlig (1.4-1.5mbs) Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2008 Bruker den europeiske serveren jeg også. Prøvde uten ssh, men var ingen forskjell. Jeg får jo opp til max hastighet, det er bare at det svinger så veldig. Har ikke gjort det tidligere ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå