Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Snodig problem med nettverkskort\Torrent?

Anbefalte innlegg

Sliter litt med å finne ut av dette.

Når jeg starter hvilken som helst torrentapplikasjon og laster ned noe så sier nettverkskortet god natt.

Det mottar fortsatt pakker i tusentall og alt virker som normalt, bortsett fra at jeg ikke får noe opp i nettleseren. Torrenten i seg selv går aldri over 20kbps heller. Testet fra Gamer.no og andre ymse sider.

Før jeg starter torrentprogrammene (bittorrent\utorrent) så fungerer alt som normalt. Jeg kan også laste ned ting via http på full rulle uten problem 1.3MBps. Og når jeg starter programmet stopper alt. eneste måten er å restarte, da er nettet oppe igjen.

Fra andre pcer i huset er alt normalt. sitter med en laptop ved sidenav uten problemer.

Er det noen som har noen forslag? Det virket før.

Kjører Vista 64 og har alleredet prøvd å formatert.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå fikk jeg akkurat et tråløst kort på pccen, og det er samme problemet der... altså nytt kort\andre drivere.

Trodde det først kunne være hovedkortet, men akk.

Kompisen min på samme nettet laster ned for full rulle.

Både jeg og kompisen min kjører ESET smart security, uten at det burde bety for mye. jeg har også prøvd uten det.

Endret av Loffelur
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hentet ifra annen webside:

My Internet connection stops working when I run Azureus. How to fix it?

There are two procedures that should fix the problem. However, try the first procedure below before trying the second:

Procedure 1

Disable DHT (Distributed Hash Table) / Distributed Database in Azureus:

* Go to Tools > Options > Plugins > Distributed DB

* Uncheck the box which says, "Enable the distributed database"

* Be sure that there is a gray dot at the bottom of the Azureus window which says, "DHT Disabled". If DHT is still enabled, try stopping and restarting Azureus.

Procedure 2

Use Control Panel > Add or Remove Programs to see how many "Java / J2SE Runtime Environment" instances you have installed. If there is more than one try the following:

* Remove (uninstall) all Java / J2SE installs.

* Delete the "C:\program files\java" folder and all its contents and sub folders.

* Download the latest Java release manually at Java.com ...the one where you save it to hard disk to install later.

* Reboot, install the new Java, and reboot again.

If you do not have multiple versions of java installed, or if the above procedures do not fix the problem, check Azures Connection Help for additional possible solutions.

Mulig at det er noe lignende på andre torrentklienter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...