Gå til innhold

Billige xbox 360 spill


Wilzon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så må jeg betale 6 dollar uten noen ekstrakostnader så hvis jeg kjøper et spill som koster 200 blir det 236 i steden. Har pleid å kjøpt spill fra play.com og der tar de 200 kr ekstra hvis et spill koster over 200

 

Det er feil. Det er ikke play.com som tar de ekstra pengene men tollen. Alle varer du kjøper som koster under 200kr slipper man toll og moms på. På varer over så må man betale det

Lenke til kommentar
Så må jeg betale 6 dollar uten noen ekstrakostnader så hvis jeg kjøper et spill som koster 200 blir det 236 i steden. Har pleid å kjøpt spill fra play.com og der tar de 200 kr ekstra hvis et spill koster over 200

 

Det er feil. Det er ikke play.com som tar de ekstra pengene men tollen. Alle varer du kjøper som koster under 200kr slipper man toll og moms på. På varer over så må man betale det

Sant det, men hvis de skriver at varen koster under 200kr på pakken, så gjør ikke toll-folka noe.

Endret av Amored
Lenke til kommentar
Så må jeg betale 6 dollar uten noen ekstrakostnader så hvis jeg kjøper et spill som koster 200 blir det 236 i steden. Har pleid å kjøpt spill fra play.com og der tar de 200 kr ekstra hvis et spill koster over 200

 

Det er feil. Det er ikke play.com som tar de ekstra pengene men tollen. Alle varer du kjøper som koster under 200kr slipper man toll og moms på. På varer over så må man betale det

Sant det, men hvis de skriver at varen koster under 200kr på pakken, så gjør ikke toll-folka noe.

 

 

med mindre de trur det er fake, har de lov til og ta rutine sjekk... Anytime, anything ;)

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...