LarZen Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Eller vil det i det hele tatt komme noen? X360 eiere får gode nyheter hele tiden om ekslusivt nedlastbart innholdt på stadig flere tittler. Final Fantasy og nå Tekken kommer også til X360, alt i alt meget gode nyheter for X360 eiere verden over. Men hva har Sony i ermet? For dem er vel ikke så ignorante at dem ikke har noe på lur? Synes det er påtide Sony kommer med noen gode nyheter for PS3 eiere... Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Den gode nyheten er at Sony skal slutte å produsere PS3. Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 håper jeg aldri skjer, for da har ikke microsoft noen reell konkurent lenger. Og alle med litt intelligens skjønner at det ikke er en positiv ting, uansett om du liker PS3 eller ikke. Lenke til kommentar
djchange Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 håper jeg aldri skjer, for da har ikke microsoft noen reell konkurent lenger. Og alle med litt intelligens skjønner at det ikke er en positiv ting, uansett om du liker PS3 eller ikke. Det sier da seg selv at Sony en gang kommer til å slutte å produsere PS3. Men at de kommer til å slutte å lage spillkonsoller sier ikke seg selv. :> Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Men hva har Sony i ermet? For dem er vel ikke så ignorante at dem ikke har noe på lur? Ikke godt å si. Sukessen til ps2 har gjort dem farlig late/arrogante i mitt syn. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Har vert noe tynnt fra den kanten siste tiden..LBP og Home er ikkje lenger nyheter heller... Endret 9. oktober 2008 av Mala Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Hva Sony har i ermet? De har Little Big Planet! Pluss diverse andre godbiter, som blant annet det ukjente spillet fra de som laget Ico. Endret 9. oktober 2008 av qweac Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Sony er ikkje akuratt eksperter på gode nyheiter.. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 De mister eksklusive titler hele tiden fordi de er gnitne med pengene. Tullinger! Lenke til kommentar
.Lagrange. Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Og so what? Egentlig? Beklager at jeg er jente og kanskje mer reflektert om omverdenen ( ) men jeg ser egentlig ikke problemet i det. Jeg ble f.eks veldig opprørt da Splinter Cell : conviction ble xbox eksklusiv (jaja, microsoft da), men så tenkte jeg at pytt. Det var jo egentlig et drittspill. Det er gøy å føle seg på topp og ikke være sjalu på andre, men for alt vi vet blir både FF og Tekken skikkelig sell-outs og dritdårlige spill. Det blir litt mye at vi skal sitte og synes synd på oss selv fordi sony ikke lever opp til microsoft. Jeg er dritglad for de spilla vi har, å sitte og bruke krefter på å sutre over LITE NYHETER er kanskje ett av de beste tegnene på : gjør noe annet Evt. sett deg ned og 100% alle spilla dine elns. Vi har det flott. Playstation forever! Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Det som irriterer meg grenseløst er folk som gnåler og griner på konsoll-utvikleren når en gjenganger ikke lenger er ekslusiv, det er bare barnslig. Det er helt sikkert veldig gode grunner til at spillutviklerne hopper over på multiplattform, de tjener mer penger på det som igjen lar utvikleren produsere flere (og bedre?) spill. Absolutt ikke noe negativt. Jeg kan trekke meg så langt som å si at jeg halvveis forstår dere, greit at dere har et eller annet spirituelt og religiøst forhold til spillene som "forsvinner" fra deres elskverdige konsoll, men er det virkelig så ille? Tenk litt lenger enn nesa rekker. Sony har fremdeles ekslusive titler, og de kommer garantert til å følge opp diverse stortitler, hvorfor skulle de ikke gjøre det? Om Microsoft eller Nintendo ønsker å kjøpe seg inn hos spillutvikleren til gitt "eksklusive" spill, hva så? Endret 9. oktober 2008 av Sheel Lenke til kommentar
Mr. Needlemouse Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Herregud så utålmodige vi skulle være da. En pressekonferanse er liksom nok til at folk begynner å syte om Sony, Nintendo eller Microsoft. Sony har da en strålende lineup, så jeg skjønner ikke hvorfor folk absolutt skal ha enda mer. Enkelte mennesker blir nok aldri fornøyde. Det er dog grunn til å spørre seg om hvilke planer Sony har for Japan, men det er et helt annet spørsmål. Lenke til kommentar
Karatheon Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) I følge gamespot så har nok Sony mer enn nok ess i ermet http://www.gamespot.com/news/6198348.html?...mp;subj=6198348 Hele 14 ekslusiver som ikke er forhåndsannonsert, men skal avdekkes for første gang på TGS. 3 til PSP og hele 11 til PS3. 1 spill fra IREM, et fra Konami og hele 9 stk fra sony sine egne studio, som meget mulig kan bety et nytt team ICO spill. Gled dere dødelige. I have no fear. Endret 9. oktober 2008 av Karatheon Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Link Laget egen tråd til denne traileren, men fikk ingen respons.. poster den også her slik at flere får sett den. Ser ut som en fremtidsvisjon av gears of wars. More shooters Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Det så ganske kult ut, Urge. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Hva Sony har i ermet? De har Little Big Planet! Pluss diverse andre godbiter, som blant annet det ukjente spillet fra de som laget Ico. Beklager, men irriterer meg grønn over dette LittleBigPlanet, ikkje Little Big Planet. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Det som plager meg mest er at xbox får masse ekstramateriell til spillene som PS3-spillerne ikke får, det suger så inni helsiken(feks fallout3 og GTA4)!! At spillene kommer på begge konsoller er greit nok, men i Final Fantasy sitt tilfelle synest jeg det er synd.. Jeg hadde forventet at Square Enix skulle utnytte ps3 og blu-ray sin kapasitet til det ytterste og lage noe av en annen verden Urge: Kul trailer, men når skal japanerne skjønne at "perfekte" mennesker ikke ser særlig barske ut og har ingenting i et slikt spill å gjøre gears of war uten de grisebarske karene spillet handler om hadde jo vært triste saker Endret 10. oktober 2008 av Fenixen Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Vet ikke om det er noen god nyhet men nå kan man betale for å teste demoer, dog foreløpig bare med US konto, betal $2,95 så kan du last ned demoen til Motorstorm - Pacific, men nyhetene stopper ikke med dette. Har du US konto så kan du laste ned Valkyria Chronicles mot betaling mens vi som er i europa som fortsatt ikke har tilgang Qore får laste ned Valkyria Chronicles gratis. Mente jeg hørte noe si att PSN var gratis hvor man fritt kunne spille online, laste ned demoer UTEN å måtte betale for det så dette må jo være dårlige nyheter for de som kom med den påstanden. Jeg har sagt det før og gjentar meg selv, kostnadene som det koster Sony å drive PSN må hentes inn og dette er en av måtene å gjøre det på. http://nextgn.com/2008/10/10/qore-is-makin...-pay-for-demos/ Dette var en skikkelig godnyhet fra Sony på morrakvisten. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 synest Qore er greit nok jeg.. betal litt ekstra så får en litt ekstra bra innhold, selvsagt må det finansieres men å gå inn og betale for hver enkelt demo synest jeg blir litt drygt =) Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Må si at det virker som at PS3 har en noe lysere fremtid enn Xbox360 i mine øyne. Greit nok at det ikke har blitt annonsert så veldig mye nytt, men kommer jo et lass av ekslusive og spennende spill til PS3, i hvertfall hvis vi sammenligner med 360. Blant annet: Killzone 2 Uncharted 2 Heavy Rain Nytt Ratchet & Clank? God of War 3 Team Ico's spill Gran Turismo 5 Infamous Alle disse er potensielle toppspill, og kommer sannsynligvis ut neste år. Så jeg har allerede fått mine gode nyheter fra Sony Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå