Gå til innhold

Når kommer god nyhetene fra Sony?

LarZen

Anbefalte innlegg

Eller vil det i det hele tatt komme noen? X360 eiere får gode nyheter hele tiden om ekslusivt nedlastbart innholdt på stadig flere tittler. Final Fantasy og nå Tekken kommer også til X360, alt i alt meget gode nyheter for X360 eiere verden over.

Men hva har Sony i ermet? For dem er vel ikke så ignorante at dem ikke har noe på lur?

Synes det er påtide Sony kommer med noen gode nyheter for PS3 eiere...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
håper jeg aldri skjer, for da har ikke microsoft noen reell konkurent lenger. Og alle med litt intelligens skjønner at det ikke er en positiv ting, uansett om du liker PS3 eller ikke.
Det sier da seg selv at Sony en gang kommer til å slutte å produsere PS3. Men at de kommer til å slutte å lage spillkonsoller sier ikke seg selv. :>
Lenke til kommentar

Og so what? Egentlig? Beklager at jeg er jente og kanskje mer reflektert om omverdenen ( :fun: ) men jeg ser egentlig ikke problemet i det.

Jeg ble f.eks veldig opprørt da Splinter Cell : conviction ble xbox eksklusiv (jaja, microsoft da), men så tenkte jeg at pytt. Det var jo egentlig et drittspill.

Det er gøy å føle seg på topp og ikke være sjalu på andre, men for alt vi vet blir både FF og Tekken skikkelig sell-outs og dritdårlige spill.

Det blir litt mye at vi skal sitte og synes synd på oss selv fordi sony ikke lever opp til microsoft. Jeg er dritglad for de spilla vi har, å sitte og bruke krefter på å sutre over LITE NYHETER er kanskje ett av de beste tegnene på : gjør noe annet :p

Evt. sett deg ned og 100% alle spilla dine elns. Vi har det flott. Playstation forever!

Lenke til kommentar

Det som irriterer meg grenseløst er folk som gnåler og griner på konsoll-utvikleren når en gjenganger ikke lenger er ekslusiv, det er bare barnslig. Det er helt sikkert veldig gode grunner til at spillutviklerne hopper over på multiplattform, de tjener mer penger på det som igjen lar utvikleren produsere flere (og bedre?) spill. Absolutt ikke noe negativt.

Jeg kan trekke meg så langt som å si at jeg halvveis forstår dere, greit at dere har et eller annet spirituelt og religiøst forhold til spillene som "forsvinner" fra deres elskverdige konsoll, men er det virkelig så ille? Tenk litt lenger enn nesa rekker.

Sony har fremdeles ekslusive titler, og de kommer garantert til å følge opp diverse stortitler, hvorfor skulle de ikke gjøre det? Om Microsoft eller Nintendo ønsker å kjøpe seg inn hos spillutvikleren til gitt "eksklusive" spill, hva så?

Endret av Sheel
Lenke til kommentar

Herregud så utålmodige vi skulle være da. En pressekonferanse er liksom nok til at folk begynner å syte om Sony, Nintendo eller Microsoft. Sony har da en strålende lineup, så jeg skjønner ikke hvorfor folk absolutt skal ha enda mer. Enkelte mennesker blir nok aldri fornøyde.

Det er dog grunn til å spørre seg om hvilke planer Sony har for Japan, men det er et helt annet spørsmål.

Lenke til kommentar

I følge gamespot så har nok Sony mer enn nok ess i ermet

http://www.gamespot.com/news/6198348.html?...mp;subj=6198348

Hele 14 ekslusiver som ikke er forhåndsannonsert, men skal avdekkes for første gang på TGS. 3 til PSP og hele 11 til PS3.

1 spill fra IREM, et fra Konami og hele 9 stk fra sony sine egne studio, som meget mulig kan bety et nytt team ICO spill. Gled dere dødelige. I have no fear.

Endret av Karatheon
Lenke til kommentar

Det som plager meg mest er at xbox får masse ekstramateriell til spillene som PS3-spillerne ikke får, det suger så inni helsiken(feks fallout3 og GTA4)!!

At spillene kommer på begge konsoller er greit nok, men i Final Fantasy sitt tilfelle synest jeg det er synd.. Jeg hadde forventet at Square Enix skulle utnytte ps3 og blu-ray sin kapasitet til det ytterste og lage noe av en annen verden :)

Urge: Kul trailer, men når skal japanerne skjønne at "perfekte" mennesker ikke ser særlig barske ut og har ingenting i et slikt spill å gjøre :) gears of war uten de grisebarske karene spillet handler om hadde jo vært triste saker :)

Endret av Fenixen
Lenke til kommentar

Vet ikke om det er noen god nyhet men nå kan man betale for å teste demoer, dog foreløpig bare med US konto, betal $2,95 så kan du last ned demoen til Motorstorm - Pacific, men nyhetene stopper ikke med dette. Har du US konto så kan du laste ned Valkyria Chronicles mot betaling mens vi som er i europa som fortsatt ikke har tilgang Qore får laste ned Valkyria Chronicles gratis. Mente jeg hørte noe si att PSN var gratis hvor man fritt kunne spille online, laste ned demoer UTEN å måtte betale for det så dette må jo være dårlige nyheter for de som kom med den påstanden.

Jeg har sagt det før og gjentar meg selv, kostnadene som det koster Sony å drive PSN må hentes inn og dette er en av måtene å gjøre det på.

http://nextgn.com/2008/10/10/qore-is-makin...-pay-for-demos/

Dette var en skikkelig godnyhet fra Sony på morrakvisten.

Lenke til kommentar

Må si at det virker som at PS3 har en noe lysere fremtid enn Xbox360 i mine øyne. Greit nok at det ikke har blitt annonsert så veldig mye nytt, men kommer jo et lass av ekslusive og spennende spill til PS3, i hvertfall hvis vi sammenligner med 360. Blant annet:

Killzone 2

Uncharted 2

Heavy Rain

Nytt Ratchet & Clank?

God of War 3

Team Ico's spill

Gran Turismo 5

Infamous

Alle disse er potensielle toppspill, og kommer sannsynligvis ut neste år. Så jeg har allerede fått mine gode nyheter fra Sony :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...