slideface Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Heisann. Er mye på internett for å se etter noen nye høytalere. Skal ikke bruker så vledig mye penger så lenge den bare skal brukes til musikk og film på et soverrom (er bare 15år) Jeg har sett litt på denne: dynavoice m-65 http://www.surround.no/product/420049/Dyna..._Black_Oak.html Den er jo veldig billig og ser ganske grei ut av hva andre mener og slik det står der. Er de noen her inne som har noen mening om denne eller noen andre å komme ut med, rundt 3000-4000kr. Jeg burde sikkert kjøpe meg en ny forsterker også, er det noen som vet om noen som ikke er så veldig dyre som passer til disse høytalerene? Takk for alle svar. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Jeg liker PSB T45 bedre enn M-65. Tror nok det er ett bedre kjøp. Husker de fikk masse skryt da de kom, ble skrevet i Lyd og Bilde at de ga masse for pengene. Og da må de jo være ett god kjøp med tanke på at de kostet 6000,- da. Hvis du kjøper de og kombinerer dem med Thule IA60 så har du ett meget godt anlegg i forhold til prisen! Ville anbefalt dette også på budsjetter på rundt 10,000,- også. Lenke til kommentar
slideface Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2008 Jeg liker PSB T45 bedre enn M-65. Tror nok det er ett bedre kjøp. Husker de fikk masse skryt da de kom, ble skrevet i Lyd og Bilde at de ga masse for pengene. Og da må de jo være ett god kjøp med tanke på at de kostet 6000,- da. Hvis du kjøper de og kombinerer dem med Thule IA60 så har du ett meget godt anlegg i forhold til prisen! Ville anbefalt dette også på budsjetter på rundt 10,000,- også. Okey, Thanks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå