Lillehagen.no Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Hei, nå begynner jeg å bli fryktelig fortvilet; pusen min forsvant i går rundt klokken 14.00 og jeg har ikke sett sporet av henne siden. Hun er en 3 år gammel hunnkatt som er sterilisert. Hun har aldri vært borte så lenge før og jeg begynner å mistenke at noe har skjedd med henne. Hun er øremerket og har et halsbånd med navn og bjelle på. Spørsmålet mitt er om det er normalt for hunnkatter å være borte så lenge? Spesielt når de er sterilisert? Beklager hvis dette ikke er stedet for å poste, men jeg vil så gjerne få litt hjelp her.... Endret 11. mars 2009 av Lillehagen.no Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Jeg ville ikke bekymret meg riktig enda. Katter kan være borte i dagesvis. En ting du kan gjøre, bare sånn for sikkerhets skyld, er å sjekke garasjen og liknende steder hun kan ha blitt stengt inne. Lenke til kommentar
Lillehagen.no Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2008 Gjett hva! Pus kom nettop til rette! Naboen vår ringte på døra rett etter at jeg la inn innlegget og der kom hun løpende mens hun mjaua. Å så glad jeg er nå setter pris på at du svarte så fort og ja, han fant henne i garasjen sin! Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Flott at det ordnet seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå