Vegard_Haug Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 På flukt. Se videoen Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 ... Ser ikke ut som tyngdekraft er en faktor som betyr noe, noe som gjør det hele for dumt for min del. Litt synd, da jeg i utgangspunktet syns dette var et spennende konsept. Lenke til kommentar
plusminus Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 ... Ser ikke ut som tyngdekraft er en faktor som betyr noe [..] Tenker du på den scenen med den lange veggen? Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Sikkert det faktum at du tilsynelatende kan hoppe 10 meter, samt ikke knekke beina etter et fritt fall på 5sekund. Syntes allikevel det virker som et bra spill! Ser utrolig chill ut å bare løpe rundt der Lenke til kommentar
Morten Porten Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Det er da vel det første parkour/action spillet som er ute er det ikke? og det har jeg venta lenge på Lenke til kommentar
binko Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Utrolig forstyrrende at det er rødt og blått overalt, og alt annet bare er hvitt/ etc. Hadde vært mye, mye kulere om det var et realistisk oppsett, hvor man kunne se de fancy stedene å gå selv. Greit at det skal være hjelp og sånt, men det funker ikke for meg. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Sikkert det faktum at du tilsynelatende kan hoppe 10 meter, samt ikke knekke beina etter et fritt fall på 5sekund. godt kosthold med mye mineraler osv så gjør det susen Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 *samle opp tunga fra gulvet* Lenke til kommentar
plusminus Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Det er da vel det første parkour/action spillet som er ute er det ikke? Det finnes en del andre spill som har hentet inspirasjon fra parkour/free running, for eksempel Lara Croft Tomb Raider: Legend, Aeon Flux og også Rayman DS. Men Mirror's Edge er nok det første spillet som bruker parkour/free running til navigasjon - og ikke bare til flukt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg