Lorentzte Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 For noen år siden ble forumet lagt om og min konto sluttet å fungere (dvs jeg fikk ikke logget på) Jeg kan den dag i dag be om å få tilsendt nytt passord, motta det, men fremdeles ikke logge på (nytilsendt resatt passord fungerer ikke). Noen som vet hvordan jeg kan få ordnet dette? Mhv Lorentz Teigen Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Hva var nicket du benyttet deg av da? Det er adminene som i utgangspunkt ordner med slike ting. Uansett er denne feilplassert, og jeg flytter den til riktig plass. Lenke til kommentar
Lorentzte Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2008 Hva var nicket du benyttet deg av da? Det er adminene som i utgangspunkt ordner med slike ting. Uansett er denne feilplassert, og jeg flytter den til riktig plass. lorentzt Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Send meg en e-post til tor.henning AT hardware.no med navnet på brukerkontoen som du sliter med, samt e-post addressen den tilhører (for verifisering). Så skal jeg ta å resette passordet manuelt og sørge for at kontoen blir fungerende igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg