Fjernkontroll1 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Hei Jeg fikk akkurat en tynn blå strek på høyre side av skjermen som går loddrett fra topp til bunn. Selv om jeg restarter pcen, så blir den ikke borte. Den er der selv om jeg ikke er i windows. Hjelper heller ikke å restarte skjermen. Jeg har en LG L194WT Noen som vet om det en skade på selve skjermen? Noen som har hatt samme problem? Takker for svar Lenke til kommentar
otis Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Det høres veldig mye ut som en relativt typisk feil. Det er en hel rad med loddepunkter i hele øverste delen av skjermen, som kan feile av seg selv, men også ved å holde skjermen hardt fast over toppen, på fram og baksiden. Dette skal gå på garanti. Om du ikke har garanti, så kan du prøve å trykke hardt på fram og baksiden på det punktet der hvor du har feilen. Lenke til kommentar
akle Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Har en Compaq 6715b gjennom videregående skole. Disse pc'ene har dette problemet stadig vekk. Da er løsningen og bytte hele skjermen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå