sony123 Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Finanskrisen med svak krone + det utrolig mystiske fenomenet med at alt er dyrere i disse førjulstider;) Lenke til kommentar
brrah Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Glad jeg kjøpte den for 2 uker siden Betalte 6995 inkl. frakt Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Da bestiler jeg fra Netshop før de setter opp prisen også. Har tenkt å bruke ekstern skjerm, så den lave oppløsning bryr meg egentlig ikke så mye. Lenke til kommentar
brrah Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Sjekka prisen der samtidig som jeg skrev posten og de har den kun til 7995... Lenke til kommentar
brrah Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=367022 Løp og kjøp. Lenke til kommentar
k.a.h Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Har bestilt en sl300 nå er litt spent på om du syns lyden på høytelerne er høy nok. Lenke til kommentar
lucho Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Har kjøpt den billigste versjonen av SL300, og syns Vista går litt sakte til tider. Hvordan nedgraderer jeg til XP ? Det er også en del programmer som starter ved oppstart, hvilke har dere andre tatt vekk ? Lenke til kommentar
alv1n Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Jeg har sett litt på denne fra komplett, og spm er enkelt. Hvordan er det så spille FM 09 på den? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=367022 Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Tror ikke du kan forvente å sku alt på maks, men det vil nok gå. Intel integrert er ikke så grusomt som det en gang var. Lenke til kommentar
brrah Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 FM krever ingeting av grafikkortet, går smooth, spiller det selv. Lenke til kommentar
xerxess Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Hei, til de som har sl300 med dedikert skjermkort og rask cpu, holder batteriet ut ca 4 timer? støyer den og går vifta ofte under/uten last? Noen som har nevneverdige problemer med maskinen? Vurderer denne og m1330 og siden dell'en trolig utgår snart så (+skjermkort problemer me 8400gs) så vurderer jeg denne sterkt. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Hei, til de som har sl300 med dedikert skjermkort og rask cpu, holder batteriet ut ca 4 timer? støyer den og går vifta ofte under/uten last? Noen som har nevneverdige problemer med maskinen? Vurderer denne og m1330 og siden dell'en trolig utgår snart så (+skjermkort problemer me 8400gs) så vurderer jeg denne sterkt. Da er vi i samme bås. Har vurdert m1330 en god stund nå, men føler den lever på overtid. SL300 med dedikert skjermkort kan være et reelt alternativ for meg. Det jeg er mest skeptisk til er tykkelsen på maskinen (har ikke hatt gleden av å klå på den selv, men den ser litt klumpete ut på bilder?) og vekt. På jakt etter en 13" med akseptabel ytelse, som er såpass portabel at jeg kan stappe den i sekken daglig, i tilfelle jeg får bruk for den. Lenke til kommentar
brrah Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Den ser ikke i klumpete ut, men den er det. Er skrå kanter på den så designmessig ser den ikke klumpete ut. Lenke til kommentar
McGrath Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 To spørsmål. Hvordan er support på gamle IBM produkter? Hvor lang leveringstid er det snakk om etter kjøp? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) Leveringstid avhenger jo av butikk og postgang, er varen på lager så kan man vanligvis beregne 2-4 dager. EDIT: Lenovo har software support (drivere og recovery cder) tilgjengelige i minst ti år Endret 12. januar 2009 av Flimzes Lenke til kommentar
McGrath Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Ok, danke. Vel jeg har bestilt en, men tok med litt ekstra RAM. Håper den er ålreit. Eneste jeg er litt skeptisk til er VISTA business som den kommer med. Jeg kunne visstnok installere XP som følger med, men jeg skal prøve VISTA først. Har aldri brukt det. Lenke til kommentar
McGrath Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Jeg har faktisk ett spørsmål til. Ifølge Komplett-linken over står det at den bare støtter 3 GB ram. 2 GB (installert) / 3 GB (maks.) - DDR2 SDRAM - 667 MHz - PC2-5300 ( 2 x 1 GB ) Jeg kjøpte en pakke med 2 x 2GB brikker. Betyr det at jeg ikke kan sette inn begge to og benytte meg av 4 GB ram? Stemmer det? Hvis så, hvorfor? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Maskinen leveres med 4gb ram andre steder, og komplett er det eneste stedet jeg har sett som oppgir 3gb til maks. Lenke til kommentar
xerxess Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Hva er det beste kjøpet, sl300 eller nye studio xps 1340 til dell? Lenke til kommentar
Mjølk Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Har et lite spørsmål ang. ThinkPad SL-serien. Vurderer å bruke denne i jobbsammeheng, og skulle da ha hatt en skikkelig dockingløsning. Fikk høre at Lenovo er typisk sett flinke på dockingløsninger, men at SL-serien har hatt litt problemer med akkurat dette. Vet noen hva tilfellet er her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå