1915 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 jepp. men jeg nevnte ikke hvilken modell som har problemer med batteriet. beklager for det da. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2008 Kan hvert fall understreke at min SL-300 har null problemer med dette Lenke til kommentar
eRemitt Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Kjører du vista eller xp på din SL300 med P8600 Ramguy? Får du med XP i tillegg? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2008 Du får med en slik "downgrade" pakke så du kan legge inn Windows XP ja Hvordan den fungerer er jeg ikke helt sikker på Selv kjører jeg Windows Server 2008 32bit (samme kjerne som Vista SP1) og det fungerer strålende! Lenke til kommentar
eRemitt Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Hvordan gikk det med drivere? Du slippet vel å stresse med det siden windows server 08 bygger på den vista kjernen Vet du om det er stress å gjøre en clean XP installasjon? Er drivere lett tilgjengelig? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2008 Samtlige drivere for både WindowsXP og Vista ligger på Lenovo sine hjemmesider, for å være 100% sikker på at du får alle de siste driverne så er det jo alltid lurest å gå inn på de respektive produsentene sine hjemmesider, ala Intel, nVIDIA osv.. Server 2008 har samme kjerne som Vista SP1 og i 99.9% av tilfellene kjører de samme driverne, fikk hvert fall lagt inn alle mine uten problemer! Lenke til kommentar
sony123 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 jeg har nå en lenovo 3000 n200 og batteriet lader KUNNnår pcn er av. Da kontakter du Lenovo support og de sender deg en kraftigere lader.. Verre er det ikke;) Lenke til kommentar
1915 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Hvorfor tror du det vil virke? ;P hvordan skal den klare å lade når pcn er på med en kraftigere lader ? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2008 Fikse det vil de vell hvert fall forsøke å gjøre Lenke til kommentar
sony123 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) hvordan skal den klare å lade når pcn er på med en kraftigere lader ? Sier vel seg selv kanskje? Laderen du har nå er for svak til å klare å lade batteriet samtidig som maskinen bruker strøm. Du har en 60w lader nå?, de sender deg en 90w lader. Har en drøss av disse pcene, 2 forskjellige versjoner. 1 type med GF7300 skjermkort, 1 type med integrert grafikk. Alle levert med samme lader. Modellen med GF7300 klarte ikke lade samtidig som den sto på, Lenovo sendte nye 90w ladere, problemet er løst;) Endret 3. desember 2008 av sony123 Lenke til kommentar
lucho Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Noen plass jeg kan velge spesifikasjoner selv ? Skal bruke den til skole, film, musikk. ALtså lite spilling, og da ingen tunge spill. Men den må greie å utføre en del operasjoner samtidig. Noen plass jeg kan få 9cellers batteri ? Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Hvordan tror dere Photoshop CS4 fungerer på en SL300 med 1.8 Ghz? Lenke til kommentar
brrah Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Hvordan tror dere Photoshop CS4 fungerer på en SL300 med 1.8 Ghz? Helt fint, men merk at skjermoppløsning er rimelig lav for bilderedigering. Lenke til kommentar
ekvals Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Noen plass jeg kan velge spesifikasjoner selv ? Skal bruke den til skole, film, musikk. ALtså lite spilling, og da ingen tunge spill. Men den må greie å utføre en del operasjoner samtidig. Noen plass jeg kan få 9cellers batteri ? Dette lurer jeg også på.. Skulle gjerne skreddersydd en som jeg kan bestille til jul... Noen..?? Lenke til kommentar
ekvals Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Multicom og Dell. Kunne ikke finne noe byggesett på disse sidene.? Hvordan er det med 2gb ram og vista på disse..? Holder det.? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Multicom og Dell. Kunne ikke finne noe byggesett på disse sidene.? Hvordan er det med 2gb ram og vista på disse..? Holder det.? Åja, gjelder da ikke lenovo maskiner, sorry så ikke hvilken tråd det var Lenovo kan kun endres på lenovo.com/us så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Hootie Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Eg ser i kveld at dei fleste nettbutikker har satt opp prisen på denne med 1000-1500kr.. Noken som veit korfor? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Finanskrisen med svak krone Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå