Gå til innhold

Guild Wars, noen her som spiller dette? Hvis det er så fortell litt om din erfaring så langt:)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte og gjorde ferdig Guild Wars Factions. Jeg må inrømme at jeg ble litt skuffet.

Spillet er veldig godt laget rundt hovedhistorien, men når du er ferdig med den, så endte du opp med og stå i en by (som er eid av et guild) og vente på at en guildmember kunne ta deg med inn i en hule. Når du var kommet inn dit, måtte du vente i 2 timer på og finne en gruppe, så måtte du gjennom hula for og få utstyr som hadde +1 mer i stats en ditt gammle.

 

Når alt dette var gjort, løp du rundt i pvp battlegroundsa resten av tiden.

 

Oppsumering: Helt greit spill, frem til du er ferdig med historien. Da blir det drit kjedelig.

Lenke til kommentar
Kjøpte og gjorde ferdig Guild Wars Factions. Jeg må inrømme at jeg ble litt skuffet.

Spillet er veldig godt laget rundt hovedhistorien, men når du er ferdig med den, så endte du opp med og stå i en by (som er eid av et guild) og vente på at en guildmember kunne ta deg med inn i en hule. Når du var kommet inn dit, måtte du vente i 2 timer på og finne en gruppe, så måtte du gjennom hula for og få utstyr som hadde +1 mer i stats en ditt gammle.

 

Når alt dette var gjort, løp du rundt i pvp battlegroundsa resten av tiden.

 

Oppsumering: Helt greit spill, frem til du er ferdig med historien. Da blir det drit kjedelig.

Kommer ann på om du liker pvp'en i spillet eller ikke da.

Lenke til kommentar

Så sant så sant.

Hvis du liker ensformig pvp med bare 6 (eller var det 5?) forskjellige angrep og velge mellom, så kjør på.

Jeg bare synes det er litt kjedelig når alle har samme utsyr, og gjør samme skade.

 

Kanskje hvis de hadde lagt til et slags arena system (2 vs 2), noe lignende det blizzard har gjort, hadde det blitt mer...avangsert/taktisk/gøy.

Og for all del, jeg priser ikke Wow sitt battleground system, med tanke på at det for øyeblikket er nesten helt likt.

Lenke til kommentar
Kanskje hvis de hadde lagt til et slags arena system (2 vs 2), noe lignende det blizzard har gjort, hadde det blitt mer...avangsert/taktisk/gøy.

Og for all del, jeg priser ikke Wow sitt battleground system, med tanke på at det for øyeblikket er nesten helt likt.

*F9z* og *k9z*.

 

Den må du nok forklare litt bedre :S

Lenke til kommentar
Det er jo forfan akkurat det at du må velge åtte skills av flere hundre som gjør spillet avangsert/taktisk/gøy.

 

Det kommer vel litt ann på hvordan man ser på det.

Har du et sett skills, og møter "mot parten", så er du jo fucked.

Jeg foretrekker og kunne gjøre noe i en slik situasjon, utenom og bare stå der og dø. Men det er nå min mening.

 

På den annen side, så hadde kanskje bare 8 skills blitt litt mer "balangsert" i mine øyne hvis du bare sloss mot 2 personer, og ikke 20. Da kunne du kombinert skills med han du spiller med for og bli mest dødelig.

Det gjør det kanskje lett for alle og spille Guild Wars siden du bare kan ha 8 skills ute sammtidig. Men det burde vært mulighet for og plukke ut flere synes nå jeg.

 

Tråden spørr nå uansett etter "min erfaring" så ingen grunn til og hisse seg opp ;)

Lenke til kommentar
Det er jo forfan akkurat det at du må velge åtte skills av flere hundre som gjør spillet avangsert/taktisk/gøy.

 

Det kommer vel litt ann på hvordan man ser på det.

Har du et sett skills, og møter "mot parten", så er du jo fucked.

Jeg foretrekker og kunne gjøre noe i en slik situasjon, utenom og bare stå der og dø. Men det er nå min mening.

 

På den annen side, så hadde kanskje bare 8 skills blitt litt mer "balangsert" i mine øyne hvis du bare sloss mot 2 personer, og ikke 20. Da kunne du kombinert skills med han du spiller med for og bli mest dødelig.

Det gjør det kanskje lett for alle og spille Guild Wars siden du bare kan ha 8 skills ute sammtidig. Men det burde vært mulighet for og plukke ut flere synes nå jeg.

 

Tråden spørr nå uansett etter "min erfaring" så ingen grunn til og hisse seg opp ;)

Det er noe av poenget med 8 skills ;)

Man trenger nesten en guild å spille pvp med.

Er håpløst å løpe rundt som assassin, og monks bare løper forbi deg, uten å heale.

Lenke til kommentar
Det er jo forfan akkurat det at du må velge åtte skills av flere hundre som gjør spillet avangsert/taktisk/gøy.

 

Det kommer vel litt ann på hvordan man ser på det.

Har du et sett skills, og møter "mot parten", så er du jo fucked.

Jeg foretrekker og kunne gjøre noe i en slik situasjon, utenom og bare stå der og dø. Men det er nå min mening.

 

På den annen side, så hadde kanskje bare 8 skills blitt litt mer "balangsert" i mine øyne hvis du bare sloss mot 2 personer, og ikke 20. Da kunne du kombinert skills med han du spiller med for og bli mest dødelig.

Det gjør det kanskje lett for alle og spille Guild Wars siden du bare kan ha 8 skills ute sammtidig. Men det burde vært mulighet for og plukke ut flere synes nå jeg.

 

Tråden spørr nå uansett etter "min erfaring" så ingen grunn til og hisse seg opp ;)

Tro meg, Guild Wars hadde vært helt forjævlig ubalansert i en 2vs2-setting. 4vs4 er det minste som har en gameplay-mode, og det er det gode grunner til. Og du må også huske på at GW er ekstremt lagbasert. Noe som gjør at du ikke har 8 skills til rådighet, du har 32, 48 eller 64.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...