Eudora Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Hei Alle! Da var alle delene i hus for mitt nye prosjekt som jeg har valgt å kalle BlackBox. Som dere kansje kan se ut fra komponentene vil dette bli en "High End" maskin, som skal stå i stua. Bruksområdet vil bli Gaming/HTPC. NO NOISE !!!!!!!!!!!! Komponenter: Screen: Sony KDL-46X3000 VGA: Asus HD 4870x2 MB: Asus Rampage Extreme CPU : Intel Core 2 Quad 9550 - 2,83Ghz Mem: OCZ 2 x 2GB DDR3 1600MHz PC12800 Platinium HDD: WD 3 x 1000GB Case: Lian-Li PC-A77B PSU: BeQuiet Dark Power 1000w Kjøling: Radiator: 2 x Watercool HTSF 360 Vifter: 3 x SilenX 120mm Red LED 14db 72cfm 5 x SilenX 120mm Black/Gold 11db 46cfm CPU: AC Cuplex XT di VGA: AC Aquagratix 4870x2 Pumpe: Aueastream XT Ultra Slange: Sort 11/8mm Reservoar: MagiCool 250mm Nipler: Diverse 1/4 nippler Jeg har sittet i hele dag å snudd opp ned på min opprinelige plan, siden jeg nå har delene i hus og da kan måle hva som passer hvor osv.... Jeg vil også nevne at jeg har et eldre Lian-Li kabinet med vannkjøling, så noen ekstradeler fra det som var "Leftovers" blir kansje nyttet. Bilder kommer snart..... Lenke til kommentar
Eudora Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2008 Her har vi noen bilder fra work logen.... Håper det smaker Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Ser bra ut det her:D Gleder meg til å se det færdige resultatet. Lenke til kommentar
Eudora Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2008 Hehe dette er det ferdige resultatet, I fronten er det montert 3 vifter med rød farge, så når dataen starter å bil varm lyser først den nederste, så mellomste så toppen. kabler er trukket ok maskina surrer å går, trenger bare litt mer tid til å tweeke viftene med tanke på temperatur osv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå