Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Hei, var og kjøpte meg en GPS NavLink 4530 på impuls, og 2 minutter etter at jeg var ute av butikken angret jeg. Pakken var uåpnet, jeg hadde kvittering, og salgsmannen jobbet der enda. Jeg gikk tilbake for og spørre om jeg kunne bytte tilbake og få igjen pengene mine(tenkte da på angrefristloven), men gjelder ikke den for de? Sitter nå med en GPS som jeg EGENTLIG ikke kan bruke fordi jeg ikke drar på turer, samt at jeg ikke har lappen engang. Og ja, det var impuls, jeg var gira som f på Gps. Nå sitter jeg igjen med en gps og 2 tusen mindre. Hva kan jeg kreve?? Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Nei, ikke noe angrerett med kjøp over disk. Derimot om det er dårlig kundeservice å ikke ta tilbake en ubrukt og åpnet GPS 2 min etter kjøp er en helt annen sak. Lenke til kommentar
Rubenius Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Ikke at jeg er noen ekspert på forbrukerkjøpsloven, men 14 dagers angrerett gjelder vel bare om varen er kjøpt utenfor fast utsalgssted, f.eks. på internett. Det gjelder ikke i vanlige butikker om ikke butikken selv har en ordning som gir deg lov til å levere tilbake varen om du angrer på kjøpet. Men som sagt, jeg er ikke noen ekspert på dette. Edit: Virker som om KVTL deler min oppfatning, så det er nok slik det er, ja. Endret 9. oktober 2008 av Rubenius Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Ok. Angrer som bare det. Skal se om det er mulig og få solgt på Qxl, hadde igrunn ikke råd Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Heh, Luksusfellen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Ala noe der. Hadde tenkt lenge på hvor lyst jeg hadde på GPS, og den fyren der inne klarte jo såklart og godsnakke det til Påvirkelige dumme dumme meg =( Lenke til kommentar
Stresset_Faen Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Ala noe der. Hadde tenkt lenge på hvor lyst jeg hadde på GPS, og den fyren der inne klarte jo såklart og godsnakke det til Påvirkelige dumme dumme meg =( Jeg ville snakket med dem jeg, forklart dem at du heller kan ta pengene i form av gavekort, så taper ikke de noe det er bare du som får noe du heller vil ha. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Ala noe der. Hadde tenkt lenge på hvor lyst jeg hadde på GPS, og den fyren der inne klarte jo såklart og godsnakke det til Påvirkelige dumme dumme meg =( Jeg ville snakket med dem jeg, forklart dem at du heller kan ta pengene i form av gavekort, så taper ikke de noe det er bare du som får noe du heller vil ha. Ah, skulle gjerne gjort det, og fikk tilbud om og bytte inn i noe annet, men bor desverre ikke i Oslo, hehe. Men takk for hjelpen dere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå