DJViking Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Ja, dere kan vel se fra tema hva som er problemet. Men litt mer om problemet Jeg har et program som kjører som en applet. Dette programmet består av endel andre filer utenom selve appletfilen. ca 14 andre filer som appleten bruker. Problemet mitt er at jeg ikke får opp programmet i en nettleser. Får bare et grått område hvor appleten skal dukke opp. Får meldingen FIL notinited Programmet er akkurat som et vanlig standalone Swing program, bare at den skal kjøre som en applet over nettet. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Antar at nettleseren har Java (virker mot andre Java applets på nettet)? Har du laget servlets på Web serveren? Jobbet med det for et par år siden, husker det var en del debugging på server for å få det til. Lenke til kommentar
enden Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Hvis det IE som er browseren ,så har vekl ikke den innnebygget støtte for swing (er det noen som har det?). Du må legge inn en plugin som jeg såklart har kasta linken til... Let litt på sun sine sider PS. har du nettbank kan det hende at denne blir litt vrien. Iaf ble DNB sin litt cranky helt til jeg disabla pluginen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå