Kjetil.. Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Overskriften sier vell det meste men fikk noen problemer med og registrere xbox live, måtte lage pappa en epost Men lurer egentlig bare om dette går ann eller noe? Er femten om tre uker om noen lurer Endret 9. oktober 2008 av Masterfifty Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Så lenge du er under 18 bør du lage en ny hotmail-konto hvor fødselsdatoen din tilsier at du er over 18. Lenke til kommentar
r88 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Så lenge du er under 18 bør du lage en ny hotmail-konto hvor fødselsdatoen din tilsier at du er over 18. Jeg synes ikke ungdommen bør oppfordres til den slags umoralskheter! Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Så lenge du er under 18 bør du lage en ny hotmail-konto hvor fødselsdatoen din tilsier at du er over 18. Jeg synes ikke ungdommen bør oppfordres til den slags umoralskheter! Jooo...man må jo få lov til å se "reklame" på 360en sin Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Her får du se hvordan du skifter aldern din, funka på meg;) Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2008 Kan ikke gjøre noe for øyeblikket (litt seint) Men takk for tipseneskal prøve Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå