indietrash Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 www.linustorvaldsfacts.tk - nå også på lolspeak Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 likte denne jeg Linus Torvalds was considered as being old and stable at 24, but new and bleeding edge at 26. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Bill Gates left his university to start Micro$oft.Steve Jobs sold his Wolkswagen bus to start Apple. Linus Torvalds made a new thread in a forum and put a file on a ftp server. Var nå god synes jeg. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Linus Torvalds can install Gentoo in under a week. Endret 9. oktober 2008 av NorthWave Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Tja, egentlig er Linus en pingle som bruker Fedora og andre lettere distroer. Akkurat som "alle" andre. http://news.oreilly.com/2008/07/linux-torv...nux-distri.html Lenke til kommentar
Del Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Tja, egentlig er Linus en pingle som bruker Fedora og andre lettere distroer. Akkurat som "alle" andre.Nånå, ikke så fort. Han bruker KDE selv om Gnome er standard, men det som skiller ham ut fra mengden er at han bruker swfdec:https://bugzilla.redhat.com/show_bug.cgi?id=439858 Gjør du? EDIT: gnash->swfdec Endret 10. oktober 2008 av Del Lenke til kommentar
haalo Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Jeg bruker Swfdec 0.6, da jeg ikke får Youtube til å virke i Gnash eller nyere versjoner av Swfdec. Lenke til kommentar
tensei Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Genialt Linus Torvalds doesn't wear glasses anymore.not because he had laser eye surgery, but because he finally got his xorg.conf properly configured in his head. Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Tja, egentlig er Linus en pingle som bruker Fedora og andre lettere distroer. Akkurat som "alle" andre.Nånå, ikke så fort. Han bruker KDE selv om Gnome er standard, men det som skiller ham ut fra mengden er at han bruker swfdec:https://bugzilla.redhat.com/show_bug.cgi?id=439858 Gjør du? EDIT: gnash->swfdec Jeg har prøvd det og fikk, i likhet med Linus' kone, lyst til å drepe noen. Ikke det at jeg var sint på Gnash i seg selv, men at jeg "måtte" tilbake til Adobe sin spiller. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Linus Torvalds can enrich himself simply by chowning your bank account.he doesn't do this because there is no challenge in it. Linus Torvalds can run kill -9 and kill Chuck Norris. Endret 10. oktober 2008 av Xecuter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå