Vegard_Haug Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Blodtørstige spillere kan måle seg mot mektige monstre i neste Monster Hunter. Les mer Lenke til kommentar
svenka Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Herregud for en røten grafikk Lenke til kommentar
PanzerLoco Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Herregud for en røten grafikk Har du ikkje noke meir kreativt å komme med, foreslår eg du ikkje skriver noke i det heile tatt. Vær glad for at folk i det heile tatt jobbar for å lage spel som både du og eg kan nyte, dårlig grafikk eller ei Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Herregud for en røten grafikk Tror egentlig grafikken ikke er så værst, på dette spillet.. Må huske på at skjermen på PSP er mye mindre enn det enorme bildet i artikkelen. Ville egentlig vært mye bedre om gamer.no kunne publisert bilder fra PSP-spill i riktig størrelse, slik at vi ikke fikk feil inntrykk. :-/ Lenke til kommentar
xiao shan Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Veit at det ser "grøtete" men som Rudi sier er psp skjermen mye mindre enn selve bildet... Har selv brukt MANGE timer på Monster Hunter Freedom 2 og blir overrasket hver gang jeg ser nye landskap og hvordan monstrene er animert Gleder meg sykt til å kjøpe den Europeiske versonen av Monster Hunter Portable 2G Er et utrolig bra spill som jeg kan anbefale til alle med en psp! Men er utrolig vanskelig i starten(resten av spillet også), så enten liker man det eller så hater man det og gir opp... Lenke til kommentar
Chilliking Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 det eneste Monster Hunter til PSP mangler er flerspiller via WLAN/internett. Lenke til kommentar
xiao shan Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 det går faktisk ann. hvis du googler "Xlink Kai" så finner du ut hvordan du kan spille online med monster hunter freedom 2 /portable 2/ portable 2G Lenke til kommentar
Makri Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Er enig med Mithos, for de bildene ga et helt feil syn på åssen det er i virkeligheten. Har selv Freedom 2 (360 t playtid), og en, og har prøvd mhp2g (japansk versjon) og spillet i seg selv er eksellent, og grafikken er fantastisk, likner ikke noe annet jeg har prøvd til psp, og jeg har prøvd mange. Så som sagt, dårlige bilder som ikke er i nærheten av hvordan det egentlig er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg