Lomaxz Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Var ute å knipset litt og syns egentlig dette ble litt stilig. kunne tenkt meg hakket mer dybdefokus. ellers lurer jeg på om jeg kanskje la på litt for mye kontrast. hva syns dere? takker for all konstruktiv kritikk! Lenke til kommentar
NM91 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 På min skjerm ble det ikke for mye kontrast, jeg ville kanskje sett litt mere av bladet og hatt det i senter men.. Hva er egentlig de to røde greiene? Lenke til kommentar
Carny Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Tipper det er hullet på en mini-golf bane. Har egentlig ikke mye å si om bildet...kanskje senere... Lenke til kommentar
Lomaxz Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2008 Stemmer at det er en minigolfbane ja Lenke til kommentar
bjornast Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Bladet får ikke det fokuset det vil ha. Jeg blir sittende å se opp i mellom åpningen av de to røde veggene. Problemet er at det er helt tomt der. Lead-in som ikke leder til noe..... Lenke til kommentar
Huginn Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Hadde bladet ligget imellom/bak de to røde veggene, hadde dette vært et enkelt og bra komponert bilde, men nå som den ligger foran ender jeg opp som bjornast, jeg sitter og ser på åpningen imellom de to. Sterke farger som går ut, og begge leder blikket ganske aggresivt mot midten. Da er det lurt å ha motivet der. ; ) Lenke til kommentar
Lomaxz Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2008 Takk for konstruktiv kritikk . Enig at øverste del av bildet blir litt "det store intet". Skulle kanskje hatt et større blad bak hullet eller noe, og litt større dybdeskarphet muligens.. kanskje jeg kan ha bladet stikkenes opp av hullet . hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå