michael691 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Jeg går vg1. men på helt feil linje. Skal begynne på nytt igjen neste år. Men hva må man ha for å bli politimann? og evt. hvor stor snitt i karakter? har det noe å si? Og er det noen andre jobber å anbefale med action? eller noe nytt som skjer hver dag, og med god lønn ? Jeg vurderer Police eller brannmann.. Lenke til kommentar
Chaalex Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Er vel ikke nødvendigvis mye action i politi yrket. Og det er definitivt ikke godt betalt. Når der er sagt så trenger du bare generell studiekompetanse. Med et snitt på 4,8 vil du antageligvis være sikkret og ha bra nok snitt til å komme inn hvis du består fysiske tester og intervju med opptaksnemda. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2008 Er vel ikke nødvendigvis mye action i politi yrket. Og det er definitivt ikke godt betalt. Når der er sagt så trenger du bare generell studiekompetanse. Med et snitt på 4,8 vil du antageligvis være sikkret og ha bra nok snitt til å komme inn hvis du består fysiske tester og intervju med opptaksnemda. I USA er det masse action men er ikke sikker enda. Jeg har 4.4 i snitt Vet du om noen andre jobber som har en del action/ er interessant som gir godt betalt? danke schoen for svaret Lenke til kommentar
Chaalex Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Nå gikk jeg utifra en som søker med en gang du er gammel nok.. Venter du på alle alderspoengene du får kan du fint komme inn med 4,4 i snitt, så det er ikke noe problem =) I forhold til USA så ikke stol på alt du ser på tv hehe Lenke til kommentar
Mr_Mellingen Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Hei For å komme inn på PHS må du ha genrell studiekompetase i tillegg til å oppfylle endel krav: http://www.phs.no/Grunnutdanning/Opptakskrav/ Etter det må du gjennom endel fysiske tester Kravene står her: http://www.phs.no/Grunnutdanning/Fysiske-tester/ Så må du gjennom et intervju med en opptksnemd Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Er vel ikke nødvendigvis mye action i politi yrket. Og det er definitivt ikke godt betalt. Når der er sagt så trenger du bare generell studiekompetanse. Med et snitt på 4,8 vil du antageligvis være sikkret og ha bra nok snitt til å komme inn hvis du består fysiske tester og intervju med opptaksnemda. I USA er det masse action men er ikke sikker enda. Jeg har 4.4 i snitt Vet du om noen andre jobber som har en del action/ er interessant som gir godt betalt? danke schoen for svaret Forsvaret Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2008 Ja det hadde vært no. Men jeg vil ikke være langt vekk fra dama, og ikke over lang tid heller Bare se på Jarhead. + savn :/ Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Politihøgskolen er på tre år, og det kan hende du er nødt til å studere i Bodø... Dessuten er det jo ikke sikkert du får jobb der du ønsker i politiet, så da kan du også måtte flytte. Du er ikke nødt til å dra til utlandet for å gjøre karriere i forsvaret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå