Gå til innhold

En 3mnd tattoo?

MrLuni

Anbefalte innlegg

Veit ikke hvor jeg ska sette denne.. Men jeg har hørt om disse midligtidige tatoeringene som varer rundt 3mnd eller noe sånt. Har lenge tengt på en tattis, men dette er jo en veldig go ide om man virkelig vil ha den ved å teste den.

Noen som har erfaring med sånne typer tattiser?

Tenker på en panter (lignende) eller ei forfisle på høyre brystkasse, der man ser på en måte at føtene/potene liksom går ned i huden/legger vekt på huden.

Såg denne i tyrkia for noen år siden, men har ikke klart å sett nåe lignende siden.

Den skal vare sirka 7-9 cm

Endret av MrSmile
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Typisk i syden kan du på gaten få en tattovering som holder en stund, er ikke permanent. Jeg vet ikke hvor lenge disse holder, men om du søker på nettet på hennatattovering skjønner du hva jeg snakker om.

Er however litt bekymringer med hensyn påa llergi. Jeg vet ikke om det er noen som gjør dette i norge eller om det er lov.

Lenke til kommentar

Naturlig henna brukes i en del asiatiske kulturer, særlig jenter som pynter seg med det. Varer en stund, men ikke 3 måneder da. Fargen er brun, men problemet er at en del slike fake syden-tattiser er laget med henna tilsatt fargestoffer som kan være farlig. Det er vel gjort for å få andre farger,feks svart så det skal se mer ut som ordentlig tatovering. Dette kan gi allergi og stygge arr - styr unna!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...