MrLuni Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Rett etter at det kom hjem fra EU godkjenning i august, så har den blitt ganske tregstartet. Det tapper batteriet en del når jeg skal starte bilen. Har ikke peiling på bil, og det er vell ganske mye som kan være gale. Men noen som har tips til hva som kan stå for den trege starten av motoren? Har prøvd med kodensfjerner, det hjelper på fjusking når man kjører men ikke med starting. Og bilen står over helgen uten å bli brukt så er batteriet helt tomt.. Forslag der? Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 "Og bilen står over helgen uten å bli brukt så er batteriet helt tomt.. Forslag der? " Jeg er ingen ekspert men høres ut dom du bør prøve å bytte batteri. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2008 "Og bilen står over helgen uten å bli brukt så er batteriet helt tomt.. Forslag der? " Jeg er ingen ekspert men høres ut dom du bør prøve å bytte batteri. Det er helt nytt batteri. Btw.. Om det er pent vær, så starter den på et blunk Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Høres ut som noe som tapper batteriet Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Dynamoen kan være skranten. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2008 Den lader batteriet når jeg kjører, så dynamoen funker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå