Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dama kommer hjem på søndag og KREVER noe romatiskt! :O Help please?

Anbefalte innlegg

Som sagt så kommer hun nå på søndag, og hun krever noe veldig romatiskt. Vi har hatt det ganske turbulent nå i e det siste og trenger nokk en boost.

Jeg har ikke ANING om hva jeg skal gjøre! Jeg har null kreativitet når det gjelder romantikk :(

Noen som kan hjelpe meg? Bor i trondheim om det hjelper på forslag :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe ja hun krever det ja..Hun sa noe om at jeg er så ufølsom (tatt ut av sammenheng) :p Så det kaaaaan ha noe med derfor hun krever det:P

Gode ideer, men er liksom ikke noe som kommer til å få henne til å gispe :p

Trenger noe med en extra touch :p

Lenke til kommentar

Kreve? Ja, da ender du opp som en tøffel hun kan styre rundt som sin tjener. Men greit nok, om det er du vil så skal jeg ikke si noe på det.

Ta henne med ut på en fin restaurant, betal for maten. Møt henne med blomster, gi henne masse klem. Kommenter utseendet hennes(kun positive ting altså!!), rydd huset(mulig gjøre noe spesielt med senga).

Men ang deg, ikke ha altfor store forhåpninger om at det kommer til å gå bra, da det er bedre å bli positivt overrasket. Hvis du tror en kjærleikshelg kommer til å gjøre alt bra så er du litt vel optimistisk.

Lenke til kommentar
Kreve? Ja, da ender du opp som en tøffel hun kan styre rundt som sin tjener. Men greit nok, om det er du vil så skal jeg ikke si noe på det.

Ta henne med ut på en fin restaurant, betal for maten. Møt henne med blomster, gi henne masse klem. Kommenter utseendet hennes(kun positive ting altså!!), rydd huset(mulig gjøre noe spesielt med senga).

Men ang deg, ikke ha altfor store forhåpninger om at det kommer til å gå bra, da det er bedre å bli positivt overrasket. Hvis du tror en kjærleikshelg kommer til å gjøre alt bra så er du litt vel optimistisk.

Alle har sine dårlige og bra mnd/uker.. Dette er en dårlig mnd.

Jeg gjør alt jeg vil utenom å dra ut å fæste hver helg, som egentli jeg ikke har råa til nå lengre siden jeg har blitt student :p

Lenke til kommentar
Ok, bytt ut restaurant med middag hjemme om lommeboken sier det. Men mulig du må ha hjelp av mor hvis du skal gjøre få maten skikkelig skikkelig bra.

Mot? Nå er jeg ikke akkurat 14år heller da, dessuten så er ikke mor mi her heller :p

Lenke til kommentar

Stikkord er som de fleste nevner: blomster, stearinlys, en god middag, positive kommentarer.

Der er du som kjenner dama di best, tenk litt lurt og finn på noe hun virkelig vil like. Sett på noe musikk i bakgrunnen som hun virkelig liker ? Fiks et lite bilde av dere 2 sammen, og kjøp en ramme til det, gjerne hjerteformet eller lignende.

Lenke til kommentar

Stapp kuken i kjeften på hun så snart hun kommer inn ingangsdøra, det er romantisk det! I tillegg viser du hvem som er sjefen. Hun _KREVER_? Hah! Vær litt mann nå!

Dessuten tar det seg mye bedre ut om du er spontan og uforutsigbar, dvs. finn på noe hun kommer til å bli overrasket over/imponert/sjokkert/tatt på senga av. Det er det som trengs for å få gnisten i et forhold igjen, ikke et nøye planlagt middag, det er bare drittkjedelig spør du meg.

Lenke til kommentar
Stapp kuken i kjeften på hun så snart hun kommer inn ingangsdøra, det er romantisk det! I tillegg viser du hvem som er sjefen. Hun _KREVER_? Hah! Vær litt mann nå!

Haha, dro litt på smilebåndet der :D

Tengte jeg skulle gjøre detter middagen :p

Lenke til kommentar

Gå en tur.

evt, stikk opp i skauen og gjør klar en bålplass, hent hun, ta med mat og drikke, kle dere godt og ta med noen pledd og vodka for varme. :)

Edit:

Og når dere kommer tilbake til boligen er desserten klar (altså ikke sex, dessert) og etter DET så er videokameraet på rommet klart.

Endret av Gamlemor
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Lag en god middag, kjøp en god rødvin, og strø masse roseblader på sengen hvor du har tent masse stearinlys rundt i rommet. ;)

Edit: Det med rosene kan bli litt dyrt men..

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...