Csfrik Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Har et veldig iriterende problem med generlas. Når jeg har vunnet et slag og skal ta en titt på ranken min så står den der ikke har venta i 7 dager men enda ikke kommet opp noe. Siden den gang har jeg prøvd og uninstalere spillet, ja jeg har gjort så og si alt som står i min makt. Det er en veldig iriterende feil og begynte etter 1.4 patchen er det noen som har samme bug som meg med c&c ? Lenke til kommentar
Csfrik Skrevet 28. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2003 Da kan i allefall de som ikke har dette problemet svare? :x Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Det er et tema angående dett på Generell Diskusjon. Kanskje du skulle ta en titt der? Lenke til kommentar
assagab Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 har også hatt problemer med generals etter 1.4, men ikke det problemet du beskriver. Jeg klarer blant annet ikke å se rank og vinn/tap til de jeg skal spille mot Problemet skyldes nok EA, så det er sannsynligvis ingenting du kan gjøre mdv Arnstein Lenke til kommentar
Csfrik Skrevet 28. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2003 Det skifter men nå for ikke så lenge siden var det sånn at for vær gang jeg vant fikk jeg disocnnect i stede !!!! :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå