Aetius Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 FotoVideo inviterer til fotomesse i sine lokaler i oslo, og åpner samtidig Epson Store. Les mer Lenke til kommentar
Reugen Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Var innom butikken i dag og synes de fortjener honnør for innsatsen - fine lokaler, hyggelig og hjelpsom betjening! Når det gjelder etableringen av "spesialist-konseptet" er jeg i tvil om dette vil bli et varig opplegg. Riktignok vil en god del interesserte fotoentusiaster benytte seg av ekspertisen og muligheten for "hands-on", men så lenge de samme produktene kan bestilles rimeligere over nettet vil butikken risikere å tilby gratis råd- og veiledning mens nettbutikkene stikker av med omsetningen. Jeg skulle gjerne sett at dette ville bli anderledes fordi vi trenger fysiske forhandlere, men lommeboka kan være nådeløs. Lenke til kommentar
havfal Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Hvorfor er det brukt bilder fra Canon Store i en artikkel som etter overskriften bør handle om en EPSON-butikk? Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2008 Fordi det dreier seg om et annet hjørne i samme butikklokale. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Hva blir det neste, at de innfører KUNDESERVICE ? that will be the day Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2008 Tja, det kan faktisk skje. Da jeg snakket med dem i dag fikk jeg vite at de jobber med å lage hurtigkasse, som jo det har vært stort behov for lenge. Det vil også sette dem i stand til å i større grad konkurrere med nettaktørene. Lenke til kommentar
havfal Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Fordi det dreier seg om et annet hjørne i samme butikklokale. Det forklarer jo lett av saken, men jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor de ikke har tatt bilde av Epson-delen ... Lenke til kommentar
znapper Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 FotoVideo har tjent mer penger på meg enn noen av de andre butikkene i Oslo til sammen, faktisk slo jeg til på et av messetilbudene de hadde nå, hentet en printer i butikken deres på Onsdag. Synes de fortjener en plass i markedet, men igjen, det er ofte lommeboka som bestemmer hva som blir kjøpt hvor for min del. Rent etisk, synes jeg at de som bruker fotovideo for kundeservice og informasjon også får finne seg i å kjøpe varen av dem også. Jeg bruker som regel nettet for research og plukker evt ting opp i butikken om prisen og leveringstiden er ok. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 (endret) Jeg har handlet der for 30 ++ laken siden i vår, og hadde planlagt noe av det samme framover, men når man ikke gidder svare på e-mail så ser jeg fint lite problem i å gå ett annet sted. Endret 11. oktober 2008 av JoonGoii Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg