Urgh Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Hei jeg leter etter en ultrastille cpuvifte til socket 775 LGA. Og en ultrastille strømforsyning. Noen som har noen briliante forslag? Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Scythe Orochi eller Thermalright ULTRA120 Extreme + Scythe Slip Stream 120mm vifte, 500RPM Lenke til kommentar
Urgh Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2008 jamen er det mulig å bytte viften inni i den allerede eksisterende strømforsyningen? hvilket cpuvifte ville dere anbefalt? takk for svar Lenke til kommentar
Urgh Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2008 Ja godt valg.. noen som har en strømforsyning som bråker støyer minimalt?? Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 noen som har en strømforsyning som bråker støyer minimalt?? Corsair er et godt valg. Sjekk her. Lenke til kommentar
OCZ Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 noen som har en strømforsyning som bråker støyer minimalt?? Corsair er et godt valg. Sjekk her. Kjøp deg ei krafti OCZ forsynig.. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 noen som har en strømforsyning som bråker støyer minimalt?? Corsair er et godt valg. Sjekk her. Kjøp deg ei krafti OCZ forsynig.. Hvorfor det når Corsair er bedre og mer stillegående? Lenke til kommentar
OCZ Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) noen som har en strømforsyning som bråker støyer minimalt?? Corsair er et godt valg. Sjekk her. Kjøp deg ei krafti OCZ forsynig.. Hvorfor det når Corsair er bedre og mer stillegående? ok.. Jeg har ocz, bråker ikke. Stoor vifte inni pc, tar ut varme ut. Den hete Gamexstream Netshop.no har denne Endret 14. oktober 2008 av con4r Lenke til kommentar
OCZ Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Hær er monsteret mitt.. netshop Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 noen som har en strømforsyning som bråker støyer minimalt?? Corsair er et godt valg. Sjekk her. Kjøp deg ei krafti OCZ forsynig.. Hvorfor det når Corsair er bedre og mer stillegående? ok.. Jeg har ocz, bråker ikke. Stoor vifte inni pc, tar ut varme ut. Den hete Gamexstream Netshop.no har denne Du mener kanskje at den ikke bråker. Støy er relativt. Noen mener den bråker,mens andre ikke. Er det noen som er kresen på støy,så er det SilentPcReview som jeg linket til lengre opp i tråden. Testene deres er veldig grunndige og til å stole på. Lenke til kommentar
OCZ Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 noen som har en strømforsyning som bråker støyer minimalt?? Corsair er et godt valg. Sjekk her. Kjøp deg ei krafti OCZ forsynig.. Hvorfor det når Corsair er bedre og mer stillegående? ok.. Jeg har ocz, bråker ikke. Stoor vifte inni pc, tar ut varme ut. Den hete Gamexstream Netshop.no har denne Du mener kanskje at den ikke bråker. Støy er relativt. Noen mener den bråker,mens andre ikke. Er det noen som er kresen på støy,så er det SilentPcReview som jeg linket til lengre opp i tråden. Testene deres er veldig grunndige og til å stole på. den er sikkert bra., Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå