michael691 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Går det ann å bruke µTorrent på et nettverk hvor man må logge inn for å bruke internetten? Vet ikke engang om det heter domene nettverk. Men når jeg åpner firefox må jeg skrive brukernavn og passord for å bruke internett. Og når jeg har på µTorrent her står laster den ned. Men det er bare maks 1-4 kB/s Og i FireFox laster den ned på 300+ kB/s. Hvordan kan jeg få µTorrent raskere her? evt. virke ordentlig... Lenke til kommentar
Sikelik Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 her er det nok en proxyserver eller noe liknende. da er det jo satt opp en begrensning av en god grunn. jobb-nettverk eller skolenettverk dette? ville forhørt meg med nettverksadministrator om hvordan du får gjort det. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2008 Ja skolenettverk Hvis det var enkelt så hadde jeg fiksa det. Men det er ikke vits å blande admin'en inn osv. Så jeg dropper det. Er ikke big deal Takk for at du svarte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå