Lord Reanicus Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Ikkje ta frå hans glede då, smileys for everyone! Men, anyways, det er ikkje første gongen at Fallout namnet har vert tatt vekk i skam og brukt til noko so kynisk og jævelsk at det rett og slett ikkje burde vert lov. La oss aldri gløyma Fallout: Brotherhood of Steel -- Eit makverk utenom da vanlege. Mange meinte (og endå meiner) at Fallout: Tactics var eit horribelt spel, sjølv om eg meine det var ganske underhaldane. Men iallefall, eg har såpass tro på at Bethesda greie å få fram ein bra tolkning av Fallout-franchisen og at det vert eit kjempebra spel. Om me skulle hatt eit Fallout spel mest sann til sin forgjengarar so hadde nok sikkert Bioware vert dei som kunne gjort det, men Bethesda må jo gjera da på eit vis dei er komfortable og veit dei kan klara. Me lyt nesten berre venta... Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Jeg har null erfaring fra tidligere Fallout-spill, noen som vet om jeg vil få noe ut av nummer 3 uten å vite noe om tidligere post nuclear eskapader? Jeg savner gode spill til boxen min. Lenke til kommentar
Gernia Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Jeg har null erfaring fra tidligere Fallout-spill, noen som vet om jeg vil få noe ut av nummer 3 uten å vite noe om tidligere post nuclear eskapader?Jeg savner gode spill til boxen min. ja, dette spillet er ikke noen fortsettelse fra 1'ern og 2'ern Du kan også ga inn på fallout 3 hjemmesiden, og der kan du finne et sammendrag av de tidligere spillene Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Godt at det er uavhengig av 1 og 2, da er det mer interessant for en "ny" spiller. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Hvor mange timer varer de to forgjengerene? Skal prøve å komme gjennom 2'ern nå. Men hadde jeg klart 1'ern også kanskje? Før release that is. Lenke til kommentar
NightReaper Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Hvor mange timer varer de to forgjengerene? Skal prøve å komme gjennom 2'ern nå. Men hadde jeg klart 1'ern også kanskje? Før release that is. Fallout 1: 09min 19sec link Fallout 2: "The game was completed in 17:51 on a video posted on the Speed Demos Archive website." dvs 17min 51sec. Link, nederste linje i det avsnittet Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Er det en HK G3 han har på ryggen på bildet? <3 Åh, jeg må spille litt Fallout2 når jeg kommer hjem, løpe rundt med Gauss Rifle, 300% på small guns, samt sniper perk <3 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Sitter og spiller litt det forhatte Fallout Tactics, og kan jo avsløre her at historien bygger litt på å finne en enorm Megavault der vitenskapsmennene og andre viktige mennesker skulle berges. Denne skulle være den Centrale "vaulten" som styrte alle andre Vaultene. Lenke til kommentar
Gernia Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Sitter og spiller litt det forhatte Fallout Tactics, og kan jo avsløre her at historien bygger litt på å finne en enorm Megavault der vitenskapsmennene og andre viktige mennesker skulle berges. Denne skulle være den Centrale "vaulten" som styrte alle andre Vaultene. har bare spilt fallout 1 og 2.. kan noen poste noen bilder av tactics og brotherhood of steel? Kan noen gi meg et kjappt sammendrag av hva som skjer i de to spillene? hadde vært greit og visst^^ Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 eg syns tactics er knasande morro. Tough mode er heavy shit!. 20% meir xp, men du kan kun save i bunkeren. bruker lang tid på missions da. liker ikkje å miste folk :/ Helvettes mutanter med Browning M2 som irriterande nok er det våpenet med nest lengst rekkevidde, kun slått av den heftige sniper rifla. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg