Gjest Slettet+130498 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 og spillet ligger alt ute på div sider Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Det er offisielt: Utviklingen av rollespillet Fallout 3 er ferdig. Les mer Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Så kampsystemet vil bli noe liknende det man finner i KOTOR? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Så kampsystemet vil bli noe liknende det man finner i KOTOR? Kampsystemet er FPS eller TPS, men man kan pause spillet for å sikte seg inn på diverse kroppsdeler, og så går en animasjon som viser angrepet, og så er man inne i FPS eller TPS igjen. Må si jeg gruer meg til spillet, tror Fallout navnet blir rimelig voldtatt, men kan så absolutt være et kult post-apocalypse spill. Lenke til kommentar
Moderat Bruker Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Har ingen erfaring fra hverken ES eller tidligere Fallout - men vil dette minne litt om STALKER? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Så kampsystemet vil bli noe liknende det man finner i KOTOR? Må si jeg gruer meg til spillet, tror Fallout navnet blir rimelig voldtatt, men kan så absolutt være et kult post-apocalypse spill. Svenske PC-Gamer ga det 8.1/10. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Så kampsystemet vil bli noe liknende det man finner i KOTOR? Må si jeg gruer meg til spillet, tror Fallout navnet blir rimelig voldtatt, men kan så absolutt være et kult post-apocalypse spill. Svenske PC-Gamer ga det 8.1/10. Og det er jo en 8 av 10 som absolutt ikke er ille. Finnes også et annet review ute som gir det 91% eller 9/10. Det som har vært nevneverdig er at AI ikke fungerer optimalt i noen sammenhenger, fiender kan løpe rundt i sirkler om de er langt borte og noen andre småting. Var vist en del negative tanker rundt det nye kampsystemet, flere som nevner at dette er oblivion med guns, men da glemmer man litt at noe av det viktigste i fallout er faktisk settingen. Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Uten å diskutere for mye warez kan jeg si at Xbox 360-versjonen allerede er lekket. Lenke til kommentar
Jacsterd Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Lurer på når man kan få den hunden som følges venn?? Gleder meg til å ha en venn til å følge meg. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Uten å diskutere for mye warez kan jeg si at Xbox 360-versjonen allerede er lekket. Jepp, litt synd egentlig da jeg håpet på at spillet ikke ble cracket før det hadde vært ute i en uke eller to. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Og det er jo en 8 av 10 som absolutt ikke er ille.Finnes også et annet review ute som gir det 91% eller 9/10. Jeg vet. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Gledar meg utruleg mykje til dette spelet! Lett eit av spela eg gledar meg mest til. Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Uten å diskutere for mye warez kan jeg si at Xbox 360-versjonen allerede er lekket. Jepp, litt synd egentlig da jeg håpet på at spillet ikke ble cracket før det hadde vært ute i en uke eller to. Har uansett tenkt å kjøpe PC-versjonen, da jeg nettopp har oppgradert hardware. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Tenker ikke å kjøpe det før om en god stund. Kjøpte faktisk ikke Oblivion før nå nylig og da var det GOTY-edition. Noe som var et ekstremt godt kjøp! Går utfra at Fallout 3 også eventuelt får expansion packs? Lenke til kommentar
mynock Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Sidan Vampire the Masquerade: Bloodlines har eg tenkt at Fallout fint kunne fungert med eit liknande system. Troika viste oss at rollespelsjangeren kan gjøres bra også med eit FPS-perspektiv. Isometrisk 3d og turbasert kamp er på ingen måte eit must. Har tru på at Fallout 3 blir moro. Det blir nok ikkje det same som originalen, men om puristane skulle fått det som dei ville hadde Fallout 3 aldri blitt utvikla og med den produksjonskvaliteten det no har fått. Det er sjølvsagt ingen garanti for eit genialt spel, men eg vil heller ha eit nytt Fallout-spel som prøvar å utvikle serien, tar i bruk dagens spelteknologi og gjer noko nytt framfor eit spel slavisk lagt opp etter 1 og 2. Dei spela har vi allereie og dei er høgst spelbare den dag i dag. Glede seg til 31. oktober! Lenke til kommentar
Hypex Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Endelig kan dem få satt mer fokus på det nye Elder Scrolls. Dette spillet må prøves, idd. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Går utfra at Fallout 3 også eventuelt får expansion packs? det får expansion packs til xbox360 og pc.. måtte de brenne Spillet er forøvrig lekket på nett, jævla anmeldere som ikke klarer å holde ting for seg selv skjønner ikke hvorfor dem ikke sender ut ps3 anmelderversjon istedenfor.. Endret 9. oktober 2008 av Fenixen Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 forhåndsbestilte det for ganske lenge sia. blir morro når det kjem:D Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Blir første spillet av denne stypen jeg spiller siden Shadow of chernobyl. Som jeg forøvrig tok opp igjenn i dag, pga Clear sky, vil friske litt på minnene Blir Fallout 3 på meg, men forventningene er sånn passe, har likt videoene så langt. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Har ingen erfaring fra hverken ES eller tidligere Fallout - men vil dette minne litt om STALKER? Veldig vagt i så fall, vil egentlig påstå nei. Jeg tviler på at det noen gang kommer et spill som kan nærme seg STALKER i stemning og miljø. Fallout 3 virker som det blir å få en langt lystigere stemning enn STALKER, samt at Fallout tar utgangspunkt i en fiktiv verden hvor teknologien ligger årevis foran realiteten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg