JULINGiKAKE Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Skulle vært interressant å fått offentliggjort alle frynsegodene politikere har. Fri telefon opptil 9000 kr pr mnd var akseptert, leste jeg en plass. Føler av og til at gjengen på stortinget uansett parti er en flokk korrupte nisser. Lenke til kommentar
Bestof81 Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Hvorfor skal den norske befolkning betale for de private samtalene som politikerne tar? Greit nok, det som er jobbrelatert kan jeg gå med på, men alternative veiledere... *host BullSHI....* osv må jo gå på deres egen regning. Lenke til kommentar
Mr_Mellingen Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Skulle vært interressant å fått offentliggjort alle frynsegodene politikere har.Fri telefon opptil 9000 kr pr mnd var akseptert, leste jeg en plass. Føler av og til at gjengen på stortinget uansett parti er en flokk korrupte nisser. ja...dessverre skulle ønske vi fikk noen politikere som faktisk bryr seg om folket på tinget snart, og som ikke konkurerer om å ha størst telefonregning og være mest korrupt Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Du får stille til valg da, hvis alle våre folkevalgte er så jævlige. Lenke til kommentar
Mr_Mellingen Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Du får stille til valg da, hvis alle våre folkevalgte er så jævlige. er ikke ALLE som er sånn, men litt for mange av de dessverre Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Det er en ting jeg ikke forstår her Burde ikke de klarsynte/spåkonene kunne se utfallet av dette på forhånd og advare Khan om det. Det er jo dems jobb å spå om fremtiden. Ironisk,for dem som ikke forsto det Endret 10. oktober 2008 av Nautica Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Litt spess at personer som er valgt til å styre landet vårt driver å ringer spåkoner... Er det slik de tar avgjørelser? Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789 Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Rart at ho skal kunne bruke opp til 100 000 kroner på spåkoner uten at nokon merkar det. Trur at det er fleir som har noko å skjule eg, slik som ein veldig viktig politiker. Men det raraste med saka er faktisk at forsvararen klarte å få ut av seg at det var at ho ikkje var "etnisk norsk", var grunnen til at ho vart tatt. Må være ganske blank viss man ikkje har noko meir vetigt å komme med. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Vel våre "kjære" folkevalgte er jo flink med å sløse med pengene våre for deretter å syte over dårlig råd, så denne saken er vel ikke noe overeksepsjonell er den vel? Lenke til kommentar
Mr_Mellingen Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Vel våre "kjære" folkevalgte er jo flink med å sløse med pengene våre for deretter å syte over dårlig råd, så denne saken er vel ikke noe overeksepsjonell er den vel? nei, egentlig ikke Lenke til kommentar
sony123 Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Vel våre "kjære" folkevalgte er jo flink med å sløse med pengene våre for deretter å syte over dårlig råd, så denne saken er vel ikke noe overeksepsjonell er den vel? Huh, saken her er vel at hu lyver så det renner av a! Det synes jeg ikke er akseptabelt Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Vel våre "kjære" folkevalgte er jo flink med å sløse med pengene våre for deretter å syte over dårlig råd, så denne saken er vel ikke noe overeksepsjonell er den vel? Huh, saken her er vel at hu lyver så det renner av a! Det synes jeg ikke er akseptabelt Og politikkerne lyver ikke? Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Det er for mange på Stortinget og de har for mange lønnede folk i tilknytning til partiene. Frp stoler jeg ikke på, tenker bla på telefon og skattesaken, Holstad, Chim Kjølner ++++ De har sin egen greie der inne i Oslo. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 (endret) Skulle vært interressant å fått offentliggjort alle frynsegodene politikere har.Fri telefon opptil 9000 kr pr mnd var akseptert, leste jeg en plass. Føler av og til at gjengen på stortinget uansett parti er en flokk korrupte nisser. Hehe ja, husker de det kom opp ett forsklag om at man skulle skatte av parkeringsplass på jobben, men det har de jo selv, så det ble glatt nedstemt Endret 11. oktober 2008 av GnoMiz Lenke til kommentar
sony123 Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Vel våre "kjære" folkevalgte er jo flink med å sløse med pengene våre for deretter å syte over dårlig råd, så denne saken er vel ikke noe overeksepsjonell er den vel? Huh, saken her er vel at hu lyver så det renner av a! Det synes jeg ikke er akseptabelt Og politikkerne lyver ikke? Mhm, så det er altså greit at hun lyver den ene historien etter den andre? Siden, alle politikere lyver jo!? Eller er hun i en særstilling siden hun er ifra AP? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå