Blåbær Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Verden går konk og det blir viet så mye spalteplass for ett par 1000'er. Hun hadde i utgangspunktet som alle andre stortingspolitikere fri mobil, og dermed har hun ikke gjort noe galt. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2008 Dicktator, Tror du må lese kommentaren til Coven igjen,hehe. Hun får mindre tyn fordi hun ikke er etnisk norsk, fordi folk er redde for å få rasismestempelet på seg Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Dicktator, Tror du må lese kommentaren til Coven igjen,hehe.Hun får mindre tyn fordi hun ikke er etnisk norsk, fordi folk er redde for å få rasismestempelet på seg Ja det ser man jo tydelig her ... Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Interessant å se hva slags behandling hun får som minoritetskvinne. Det blir sikkert å hive bensin på bålet, men jeg klarer ikke la vær å innbille meg at enn etnisk norsk mann hadde fått MYE mer pepper av andre politikere enn Kahn får her. Jepp, hjelper nok ikke at hun ikke er etnisk norsk. Er en del FrP velgere her. Skjønte du i det hele tatt hva personen du quota skrev? Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Vel, hun får ikke noen spesialbehandling av meg. Det er greit nok at hun ringer til spåkoner hvis hun innrømmer feil og så tilbakebetaler det hun har ringt for. Alle kan gjøre en feil. Men når hun i etterkant dikter opp en kjæreste og prøver å juge seg unna, da har jeg mistet tilliten. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Jeg mente at hun får snillere behandling på bakgrunn av etnisitet og kjønn. Ikke verre. Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Verden går konk og det blir viet så mye spalteplass for ett par 1000'er. Hun hadde i utgangspunktet som alle andre stortingspolitikere fri mobil, og dermed har hun ikke gjort noe galt. Nei, å kaste bort MINE penger på å ringe til spåkoner er det ikke noe galt med. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Dicktator, Tror du må lese kommentaren til Coven igjen,hehe.Hun får mindre tyn fordi hun ikke er etnisk norsk, fordi folk er redde for å få rasismestempelet på seg Ja det ser man jo tydelig her ... QFT! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Hahaha. Hun må jo være riv ruskende gal? Spåkoner? HAHAHAHAHAHA! Chani, Trine Spillum og Zenobe styrer landet innen ti år: HAHAHAHAHAHAH! SPÅKONER!??!?! Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Fri mobilbruk betyr fremdeles at samtaler til ting som åpenbart ikke har noe med hennes stilling som stortingsrepresentant å gjøre ikke bare er uetisk, men dessuten i grenseland ulovlig. HELT uakseptabelt at en folkevalgt gjør så store personlige feil. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2008 Dicktator, Tror du må lese kommentaren til Coven igjen,hehe.Hun får mindre tyn fordi hun ikke er etnisk norsk, fordi folk er redde for å få rasismestempelet på seg Ja det ser man jo tydelig her ... Han snakket om medpolitikere og media, ikke vi, den gemene hop Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Verden går konk og det blir viet så mye spalteplass for ett par 1000'er. Hun hadde i utgangspunktet som alle andre stortingspolitikere fri mobil, og dermed har hun ikke gjort noe galt. Nei, å kaste bort MINE penger på å ringe til spåkoner er det ikke noe galt med. Og du tror det er det værste som har hendt, man kan lett finne større beløp i staten som har blitt kastet bort. Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Synes det er morsomt jeg. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Fri mobilbruk betyr fremdeles at samtaler til ting som åpenbart ikke har noe med hennes stilling som stortingsrepresentant å gjøre ikke bare er uetisk, men dessuten i grenseland ulovlig. HELT uakseptabelt at en folkevalgt gjør så store personlige feil. slike mobiler betyr ofte at man bruker den privat og til jobb. sitter selv med ca samme ordning som det hun gjør, jeg har selv kun jobb-abbonomentet og bruker dette privat så mye jeg vil. Det er staten som betaler mitt abbonoment også. det er absolutt ikke i grenseland å bruke sin mobil betalt av jobben til privat bruk, hvis hun har samme avtale som meg da, noe jeg regner med at hun har. uetisk er det absolutt, men om det er ulovlig spørs på hvilke føringer hun har fått på bruk av dette. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 I det private ville hun nok ha fått fyken. Hun må jo ha visst at dette kostet fryktelig mye penger. Antar Stortinget bruker Telenor (eller NetCom). Da er det jo veldig enkelt å sjekke påløpte kostnader selv. Nei, dette blir bare for dumt... Lenke til kommentar
tjukkehockeyelvis Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Verden går konk og det blir viet så mye spalteplass for ett par 1000'er. Hun hadde i utgangspunktet som alle andre stortingspolitikere fri mobil, og dermed har hun ikke gjort noe galt. Nei, å kaste bort MINE penger på å ringe til spåkoner er det ikke noe galt med. Og du tror det er det værste som har hendt, man kan lett finne større beløp i staten som har blitt kastet bort. Dette er andre gangen at du påpeker at noe annet er verre, og at det skal gjelde som forsvar for hennes sak. Det er ingen som sier at dette er det verste som har skjedd, la det være klart, diskusjonen handler ikke om "verdenshistoriens verste sløseri" eller noe slikt. Saken handler om hennes pengebruk, og selv om det finnes andre "verre" "sløsesaker" som kan nevnes (og det finnes, det vet vi alle sammen), gjør ikke det opptredenen hennes mindre alvorlig. Tvert imot. Ellers enig med aklla, har noenlunde samme ordning selv, og det betyr ingenting om jeg bruker mobilen til jobb, eller til private samtaler til spåkone og hva det måtte være. Jeg har derimot et tak på mobilregning min (i forhold til hvor mye min arbeidsgiver dekker), og regner med det finnes klausuler og betingelser i avtalen til vår omtalte stortingspolitiker også. Hadde vært interessant å se hva den sier. Endret 9. oktober 2008 av tjukkehockeyelvis Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Bruke en jobb mobil til privat bruk er en ting. Ringe spåkoner er noe helt annet. Det er på ingen måte bedre enn om en du ansatte skulle bruke mobilen du betalte til å ringe sex telefoner 3 ganger om dagen. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Og du tror det er det værste som har hendt, man kan lett finne større beløp i staten som har blitt kastet bort. Jepp, det kalles Kristin Halvorsen. Selv synes jeg dette var lavt. Imponerende å bruke så store summer på spåkoner, nesten bedre om hun hadde bestilt "driiitfete" ringetoner fra Jamba, men spåkoner? :!: Rart at ikke fler er ute i media og mener dette er uholdbart? Hvor er Siv Jensen? . Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/norsk-p...hp?artid=528330 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Mest vettuge hun har gjort i løpet av denne saken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå