kandinsky Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Tjooho! Veit ikke hva som går av meg. Men helt siden sola stod opp i dag har jeg sitti i senga og rista og hørt på musikk på full guffe fra anlegget. Tanken "Det finnes bare én 9. Oktober 2008" slo meg. Og: visst faen Høres ut som en gladkristen på rundtur for å spre glede men.. Haha! Alle sammen, ha en herlig dag! puh.. Måtte riste av meg litt Lenke til kommentar
GlutiuZ Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 9 Oktober 2008 - Neida, samme dato kommer aldri igjen. Men hver dag skjer det alltid den samme dønn kjedelige greia. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 9. Oktober DA NAITPARTY GÅR AV STABELEN! Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2008 9 Oktober 2008 - Neida, samme dato kommer aldri igjen. Men hver dag skjer det alltid den samme dønn kjedelige greia. Det er opp til deg vettu. Utrolig mye folk som lever samma driten hver dag bare fordi det er "normalt". Mye vits Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 9. Oktober 2008 har vært en skikkelig møkkadag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå